tams Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 er klar over at bensinlekk er og burde være tabu, men jeg lurer nå uansett det lekker litt fra et sted mellom torpedoveggen og blokka ( i hvert fall her det kommer fram), men det skjer bare når motoren er HELT kald. Med gang den har gått litt og blir startet på nytt stopper lekken. Renner ikke heller når bilen står med motoren av. Noen som har tips på hva dette kan være, og hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 ingen bmw-konstruktører her som kan svare på hva dette er for noe hælvetes tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Rør slange som lekker sikkert, du må nok bare sjekke der om du ser noe, eventuelt legge deg under bilen å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Kan godt hende det lekker når motoren er varm også,det er bare det att det fordamper pga varmen.Dette bør du sjekke opp snarest,er ikke lurt og kjøre rundt med dette.Sikkert bare en slange som lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 er det m40 du har? Sjekk slangen inn på fuelrailen. Deter en liten kort stump på 3 cm som skjøter mellom to metallrør. Den måtte jeg bytte. Du må da av med innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Må vel ikke av med innsuget hvis man bare er lang i fingrene? Hadde slikt på min også, m50 da, tar 5-10 min å skifte....et tips, ha en stor fille, en kassert håndduk eller lignende under når du skrur da det er endel bensin i fuelrailen som kan renne ut Bare skift alle bensinslangene i motorrommet mens du er igang så er du ihvertfall sikker på at du slipper samme problemet senere, forutsett at dette er årsaken til lekkasjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 må vel av med insuget på m40 ihvertfall. Vet ikke hvor lange fingrer du har da men... Vanskelig å få det skikkeig uten å ta av.. Skal jo skru til slangeklemme også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 aha, dette må sjekkes, er ikke moro å kjøre med bensinlekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå