R Andersen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Da har jeg endelig fått meg en ny bil, og det ble denne gang en E36 M3 av -98 års modell. Bilen er dakargul II og er utstyrt med bl.a klima, svart skinninteriør, midtarmlene og solgardin i hatthyllen. Bilen har pr. dags dato gått 73 100 km. Bilen er helt orginal (bortsett fra stereo), men det vil bli litt oppgraderinger på understell og bremser etterhvert, så den tåler bedre noen runder på banen. Og ett par interiørbilder, men det er ikke så lett å ta bra bilder av sort interiør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Åh nydelig Grattis med rå bil Liker den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Lekkert R Andersen. Ikke helt fan av gul farge, men bilen i seg selv er et flott eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Gartulerer med M3 Ser veldig strøken ut! Gult er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Grattis! Er det forresten bilen du sendte meg PM om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Gratulerer med det som ser ut til å være en aldeles nyyyyydelig bil! Synes den kledde gulfargen godt jeg, noe jeg vanligvis ikke er kjent for å si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Feigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Gratulerer med ny bil! Jækla fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 En BMW M3 e36 er absolut kulest når den er gul Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Grattis med bil ja! Gult ER kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Fryktelig pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Takk for positive tilbakemeldinger! Gult ER kult Ja, ikke sant! Er det forresten bilen du sendte meg PM om? Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Gratulerer ja! Tydelig at dette er en av de bedre E36 M3ene i landet! Leste i den forrige tråden at du sa det trengtes en liten "storservice" på dette eksemplaret..? Hvis jeg ikke har blandet biler da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Gratulerer så mye! Så jo veldig velholdt og pen ut. Er jo vanskelig å se utifra noen bilder, men det virker som du har god kontroll på det du driver med, så regner ikke med du kjøper noe dritt. Begynner å bli mye gro///Mbiler blandt oss her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Flott bil Raymond. Ikke fullt så rå motor som jeg har, men dette duger dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå