Gå til innhold

Min -98 E36 M3

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker.. :) Greit å vite, vet ikke om jeg skal ha 16" eller 17" da.. :) Ser at det er ikke så veldig stor prisforskjell på de to dim'ene der. Får se hva jeg får fatt i av felger først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ferie (Kroatia), så jeg har nok ikke vært verken i Tønsberg eller på Rudskogen.. :wink:

Bilder av felger med dekk kommer nok ikke før i august. Da får jeg kanskje prøvd de på Nürburgring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med pen bil :D:P

jeg har prøvd den selv, virka veldig tight å fin.

skulle egentlig kjøpe den, men fikk ikke avbestilt en bil jeg akkurat hadde tinga i tyskland. har angra som en hund.

jeg hadde planer om svart tak og svarte felger, tror det hadde blitt tøft.

han som hadde den bytta til supra visstnok, ja ja, han om det :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Da er jeg endelig ferdig med å skru sammen bilen. Montert H&R justerbart understell, camberplater, nye skiver, Performance Friction klosser, olje, filter og montert Toyo R888-dekk mm, så nå er både jeg og bilen klar for noen runder på Nürburgring!! Gleder meg sånn passe.. :D

Har fått tatt ett par bilder, men har ikke tid til å legge dem ut før jeg drar, så de får komme til neste uke. Regner med jeg kommer til å ta ett par bilder der nede også.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Da er jeg endelig ferdig med å skru sammen bilen. Montert H&R justerbart understell, camberplater, nye skiver, Performance Friction klosser, olje, filter og montert Toyo R888-dekk mm, så nå er både jeg og bilen klar for noen runder på Nürburgring!! Gleder meg sånn passe.. :D

Har fått tatt ett par bilder, men har ikke tid til å legge dem ut før jeg drar, så de får komme til neste uke. Regner med jeg kommer til å ta ett par bilder der nede også.. :wink:

Høres bra ut dette!God tur, vi venter spent på bilder av vogna og noen bilder derfra skader nok heller ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det har begynt å klunke litt i fjærene mine også.. Kom etter noen mil, men satser på att det går seg til. Skal smøre noe spray/fettgreier på de når jeg kommer ned til Nürgburg, så håper det kanskje hjelper litt..

Det ser også ut som jeg har klart å montere de med -3 til -6 grader innstillingen. Kjekt med monteringsanvisning.... :roll:

Fikk heller ikke tid til å montere Sparcostolene, så da blir det å gli frem og tilbake i de orginale skinnstolene... :( Satser på å få montert de til Vålertreffet i september.

Blir nok tatt mange bilder i løpet av helga ja! Er jo Oldtimer Grand Prix der i helga.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det har begynt å klunke litt i fjærene mine også.. Kom etter noen mil, men satser på att det går seg til. Skal smøre noe spray/fettgreier på de når jeg kommer ned til Nürgburg, så håper det kanskje hjelper litt..

Da er det sikkert akkurat samme greia hos deg, de sitter bom fast og du svinger bare på demperen. Jeg synes det er skummelt!

Det ser også ut som jeg har klart å montere de med -3 til -6 grader innstillingen. Kjekt med monteringsanvisning.... :roll:

Bare bra for bane det vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...