Tom Thorsø Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Fine bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Gratulerer med vel gjennomført tur. Takk for det! Savner Ringen allerede! Er så vanvittig morsom/syk/spennende/krevende/rask/adrenalinpumpende/skummel/vanedannende bane!! Kanskje vi skal få til en Bimmerstur dit til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Ja, vi har såvidt pratet om noe sånt før, men det kokte ned i at ingen orket å organisere det nødvendige. Da var det snakk om å samle en gjeng biler og kjøre nedover utenom den verste turistsesongen, og få med seg litt andre severdigheter i samme slengen, som f.eks. ACS, BMW Niederlassung, etc. Nå skal BMW Welt også ha åpnet, så det burde vel også være en mulighet. Men.. man kan ikke være 200 biler på en slik tur. I så fall må det bare være satt opp en plan med tidspunkt, og så får alle sørge for seg selv mtp. eventuelle ferjer, overnatting, etc. Jeg ønsker ihvertfall ikke noe organisatoransvar på en slik tur. Det har jeg ikke tid til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Hvor mange mil er det fra Hirtshals f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 100 mil (97 på motorvei). 9 timer i følge ViaMichelin. Kan ta nattbåt og være i DK 8-9, og på hotellet i Nürbürg kl. 18. Helt kurrant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Puh! Da er man ferdig med høstpussen. Det ble en liten "Tommy-vask", og det tok tid.. Vasket først alle hjulhusene og under bilen. Det ble stor forskjell! Var helt svart, men nå er den fin og gul i hjulhusene igjen. Fjernet så skilt, lykter og lister for å vaske og polere. Utrolig hvor mye skit det ligger bak lister og lykter, så det anbefales å demontere de for en vask! Klarte utrolig nok å fjerne listene uten å ødelegge noen klips..! Etter vask ble det lakkrens for å få bort all skit som har satt seg fast i løpet av sesongen. Brukte Autoglym sin paint renovator, og den gjorde jobben! Bakdelen med gul bil er att alt syntest.. Men det er også en fordel når man polerer. Man ser alt av urenheter, så det er lett å fjerne all skit. Ikke like lett på en svart bil.. Polerte så bilen med Autoglym sin vanlige polish. Hadde tenkt til å prøve Meguiars, men det er ingen som selger det her jeg bor, og hadde ikke tid til å bestille eller reise til nabobyen. Men resultatet ble veldig bra med Autoglym! Nå blir den satt inn for vinteren, og det skal bli deilig å ta ut en ren å pen bil igjen til våren! Bilder sa du? Kameraet mitt har ligget i bilen siden Vålertreffet til BMWCCN, så det var tomt for strøm.. Får eventuellt ta noen bilder til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Flott M3 du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Fin bil det der, veldig fin i gul! Men skulle hatt gul kant i så fall, for rød var ikke mye pent.... (min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Herlig å bli ferdig med den jobben ja, og digg å se bilen sin som ny etterpå . Bilder sa du? Kameraet mitt har ligget i bilen siden Vålertreffet til BMWCCN, så det var tomt for strøm.. Får eventuellt ta noen bilder til våren.. Virkelig iverig med fotoutstyret skjønner jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Virkelig iverig med fotoutstyret skjønner jeg . Ja, var deilig å bli ferdig. Holdt på i 2 dager, så ble litt lei etterhvert.. Er dårlig til å bruke fotoapparatet ja.. Ble vel ikke brukt på Vålertreffet heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Er dårlig til å bruke fotoapparatet ja.. Ble vel ikke brukt på Vålertreffet heller.. Er elendig på å bruke fotoapparatet jeg også! Men skjønner godt at du ikke fikk brukt det på Våler. Du måtte jo konsentrere deg, for å henge på meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Ja, det er tilfredstillende når du kan trille bilen inn i garasjen for vinteren, nyvasket og polert, men også vedmodig, ettersom den nok blir stående der til ca. april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå