vegard89 Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 abs lampen slukker automatisk den skal gjøre... trenger ikke no 0 stilling på den.. var værtfall sånn på min bil... den slukket med en gang jeg koblet på abs
Bjørn 320 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 abs lampen slukker automatisk den skal gjøre... trenger ikke no 0 stilling på den.. var værtfall sånn på min bil... den slukket med en gang jeg koblet på abs Var sånn med min og...slokna etter 20 meter...
rapidspeed Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 hei sliter med dette problemet på min e39 -99. men på min virker heller ikke speedometeret... kobler jeg ut batteriet for noen timer virker skiten helt fint i noen km frem til abs/asc lampa og speedometeret kutter ut økomåleren kutter jo seff også. virker også som om ute temp måleren også låser seg på en temp når dette skjer... forslag? kjett å måtte ut med 8000,- til ny abs styreenhet om neon kanskje tror det kan være noe anna... har byttet abs føler venstre bak uten at det hjalp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå