Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min ærlge mening er at 20" blir for stor på en e36.. eneste mulighet er om du klarer å skamsenke og få hjula klistra til hjulbuene. om ikke så ser det helty utrulig teit ut... punktum..

Skrevet

det gååår, men det vil nok subbe.. Personlig syns jeg det ikke blir pent med 20" heller. 18-19" ser best ut. Bilen blir så veldig høy med 20" også.

Skrevet

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... hlight=smc

sjå på den..

der er ikkje min senka noe særleg.

har handla meg justerbart nå.. å senka litt meir. men har meir å gå på.

er 225*30*20 et 38 meina eg.

å subber ikkje..

kjøper du orginalfelger av bra kvalitet får du ikkje so lett skjevefelger.

eg har SMC å di har fått eit par holer i vegen å kjempe mot. å di er like fine:) å på vestlandet er det ikkje so bra veg.:)

no ser den høg ut på bildene.. men har no handla nytt stylingsett so da ser den bedre ut.. :)

PS: subber ikkje.. ikkje bak ikkje framme.:)

Skrevet

Hvis det er kun til Show bruk så er det vel ok med 20" men synes personlig at det er urstygt med felger over 18-19" på E36.. Skjermbuene blir rett og slett for små til at det ser pent ut... :wink:

Skrevet

20" passer på 7 serien, synes nesten det blir litt for stor der også, 19 passer fint på¨7 serien og 18 passer best på 5 serien synes jeg, det virker som det er mange som synes bilen blir finere desto større felger man har, men en plass går faktisk grensen, eller er det noen som synes vi skal gå videre oppover og ha 22-24" felger?

Har 18" på min 5'er og synes det ser bra ut, kunne ikke tenkt meg noe større, måtte blitt bredere i steden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...