owyj Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Heisann! Har en hvit (alpina white II) 535 1989 mod. som jeg vil fornye med lys rundt baut. Men er i tvil om hva jeg skal kjøre, hvite eller sota lys. Jeg holder en knapp på hvit, siden bilen også er det. Kanskje noen har bilder av en e34 med hvite og/eller sota lys? Kom med deres meninger! Mvh owyj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Velkommen til Bimmers.no Gå for hvite side/front blink og hvite-røde baklykter. Ser meget bra ut på en hvit bil, mener jeg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Velkommen til Bimmers.no Gå for hvite side/front blink og hvite-røde baklykter. Ser meget bra ut på en hvit bil, mener jeg iallefall. Enig. Har hvite blink på min, og synes det ser finest ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Velkommen til Bimmers.no Gå for hvite side/front blink og hvite-røde baklykter. Ser meget bra ut på en hvit bil, mener jeg iallefall. Enig. Har hvite blink på min, og synes det ser finest ut. Støtter dette jeg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Da er vi nok alle enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Da er vi nok alle enige Nope... E34 bør ha gule blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gå for hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Da er vi nok alle enige Nope... E34 bør ha gule blinkers... Hehe, det mener jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Tror sota kan bli kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Tror sota kan bli kult. Det så kult ut på bilde ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Takk for bilder Arild G! Tror sota kan bli kult. Jepp! Er veldig usikker, men får vel ta en tur til OS Bildeler en dag å se hva som tar seg ut best owyj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå