Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Blir muligens solgt lørdag som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Nei dæven, da har jeg jammen meg ombestemt meg IGJEN. Greier bare ikke og selge fra meg denne perlen. Ikke til salgs lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 fornuftig ! tror du hadde angret på det om du ikke er sikker... MEGET pen bil forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 SOLGT! Ny volvo er kjøpt inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Volvo?! Syns du sa du skulle ha BMW igjen uansett..? Men åssen Volvo da, når du først har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 kødda. Skal ha bmw igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Det var da endelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hvordan BMW blir det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Tja. Lyst på 745i. Og muligens en E36 til damen. Om ikke du vil selge din touring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Du skal ha deg e23? var jævlig pen den touringen din. Alltid kjedelig å selge en strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja det var ufattelig kjedelig og selge. Men det er jo også ufattelig morro på nybil jakt Alt fra E21 - E23 - E30 med litt mer enn 129hk er planen min. Er helt blank enda hva jeg skal ha :S Leter jo etter en som vekker entusiasten i meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Heisann. Nå er jeg hjemme til egen pc, så det er enklere å holde seg oppdatert på trådene... Vet ikke om jeg skal selge min,nei... men vet jo aldrig. Har faktidk snakket om det. Har en båt på hånden, men det blir nok i tilegg til bilene. Ikke istedet for... Men jeg vetom en kjempefin e39 sedan til deg. 523. 130 000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg