Heen Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 viewtopic.php?f=14&t=178154 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Skal lakkere bremsecalipperne mine, men usikker på hvilken farge. Mest gira på samme farge som senterkoppene på felgene. En fin blåfarge. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 6XaVyw&t=1 noen innspill? Hvilken type lakk og farge mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Noen som har en M20B25 hjerne jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 jeg skal ha en slik liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Skulle gjerne visst hvilket nummer jeg skal se etter på hjerne. Min mangler lappene med nummer på. Dette hjelder da facelift M20B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Da er ristinga fra mellomaksel borte Takk til Leif Harald for den Så endelig var det duket for en skikkelig test tur uten risting..veldig kjekt å kjøre E30 igjen Legger ved et par bilder, men husk at bilen er støvete og mangler litt småting, og det er mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nydelig bil! skulle bare vært noen cm lavere forran Bra ristinga gikk over etter mellomakslingen kom på plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Er snøen borte i Ålesund allerede? Her laver det fortsatt ned, selv om vi hadde en liten fin periode med tørr asfalt.. Rå bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Nydelig bil! skulle bare vært noen cm lavere forran Bra ristinga gikk over etter mellomakslingen kom på plass da Og lavere skal den bli vettu Derfor selger jeg understellet som står på bilen pr. i dag, så om noen er intr. så er det bare å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ser jo ganske enkelt UTROLIG bra ut Kristian! Kan tenke meg du er over snittet fornøyd selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 En skikkelig lekker farge! Godt å høre du er klar for sessongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 En skikkelig lekker farge!Godt å høre du er klar for sessongen! Ja angrer ikke på den, men på bildet er den full av støv. Tror dette blir en kjempe bra sesong, er klar som et egg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå