Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Fikk ikke akkurat lite lyst på sånn løftebukk, eller e30 mtech-2 creds for en lekker bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 HVa slags dekkdim havnet du på? Hvor finner jeg disse i GS nettbutikken med 4x100? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Takker for positive tilbakemeldinger Ja løftebukken gjør jobben sin den. Havnet på 215/40-17 og 245/35-17 med 8" og 9" felg. Veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Etter innbrudd i bilen er jeg på jakt etter listverk til høyre siderute. Shadowline og fin tilstand, noen som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Wow, at folk gidder/tør.. Var ingenting av stor verdi/interesse som ble stjålet? Har selv vært utsatt for sånne typer. Kjipt, men ikke så mye å få gjort noe med :/ Listverk til 2d e30 sleit jeg med å få tak i også, men alltids noen som har! (Håper du har fått ordna det alt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Noen som har en formening om hva en slik bil kan være verdt ved salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 nydelig vogn du har! hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Bilen blir ikke brukt så mye, og jeg har kjøpt bil til bruk på jobb, så mange biler blir fort dyrt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Danielsen Skrevet Oktober 18, 2020 Share Skrevet Oktober 18, 2020 Liten oppdatering 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå