FTE Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Haha, da er vi flere, leif harald Mye måtte dere ut med, Heen og mAZE? Disse er jo top-notch å ha på facelift, og nå ser det ut som det blir mange med disse lyktene til neste sesong ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Haha, da er vi flere, leif harald Mye måtte dere ut med, Heen og mAZE?Disse er jo top-notch å ha på facelift, og nå ser det ut som det blir mange med disse lyktene til neste sesong ja Mine kom på 1600kr + 400 i frak. Men selgeren svarer ikke på mailene! Så ser ikke ut som de blir mine med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Faen, nå som flere her inne har disse, så MÅ jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Faen, nå som flere her inne har disse, så MÅ jeg også ha! Sat.. Da beholder jeg de røde mine om jeg ikke får de jeg har "kjøpt" blir får dumt om ALLE skal ha de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Hehe..var litt spøk over den siste meldingen min der da. Men når sant skal sies så har jo også jeg sett meg ut disse lampene til min bil, det er jo de feteste lampene du får til facelift så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Jeg betalte også 2000,- inkl. frakt. Men disse vurderes solgt igjen, for jeg vurderer å kanskje ha originale da det blir mange med sotede virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Kjøpte de på ebay ja. Betalte en del, men verdt hver en krone vil jeg si Ingen fare for at "alle" skal bruke disse, de er ganske etterspurt og skjeldnere å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Jeg betalte også 2000,- inkl. frakt. Men disse vurderes solgt igjen, for jeg vurderer å kanskje ha originale da det blir mange med sotede virker det som.. Jeg kjøper de gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Kommer vel en salgstråd for disse ut i neste uke.. Men nok OT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 men den diskusjonen kan dere ta en annen plass please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 ååå? e du streng heen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 ååå? e du streng heen? hehe hehe, neida Blir bare så mye rot med alle mulige diskusjoner om andres biler på en prosjekt tråd Nå er nytt batteri med feste på plass, har også ordnet litt elektrisk her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Nytt Optima Red Top på plass Nå gjenstår det bare innkjøp av litt mer nye deler og litt diverse dill, så skal bilen mattes helt ned før den drar til karosseri verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Neste store steg er lakkering. I mellomtiden diller jeg bare med diverse småting. litt bilder Bensintanken fikk seg en real vask og et strøk med hammerite. Samtidig ble alle slanger i hele bensinsystemet byttet, ny bensinpumpe, filter, bensinrør osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 For et kongeprosjekt! Gleder meg til å se denne skjønnheten ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå