George Constanza Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ut ifra det jeg så, brukte den 5,1 sekund fra 0-100 og 16 sekund fra 0-160, 26 sekundfra 0-240km....13sek fra 100-200. Anbefales å se.... chip og supersprint eksos... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 cool! rimelig grei toppfart og på den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Noe annet enn 318i min ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 lurer på om jeg kanskje skal revurdere det med å sette m3 motor i bilen min tror nok lappen min henger i en tynn tråd om jeg får noe sånt i fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Det gikk unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Den fløtter seg bra gitt Men den er jo ganske modifisert.. letta til 1350kg, eksos hele veien, annet innsug etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Det gikk virkelig unna der ja! Men tidene som man kan ta utifra den filmsnutten der er jo ikke brukende til noe. Bilen min har meget ulike tider på 80-140km tatt i betraktning om det er en lang motbakke, eller en lang nedoverbakke. Og i den filmen aner en jo ikke hvilken vei det hellet. Men godt gikk det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Sett den en del ganger og blir like imponert hver gang.. Hadde jeg hatt den bilen hadde jeg ligget opp å ned i 3 hele veien tror jeg Elsker det giret på den bilen der, helt sykt hvor det drar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg vil ha M3!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Det gikk virkelig unna der ja!Men tidene som man kan ta utifra den filmsnutten der er jo ikke brukende til noe. Bilen min har meget ulike tider på 80-140km tatt i betraktning om det er en lang motbakke, eller en lang nedoverbakke. Og i den filmen aner en jo ikke hvilken vei det hellet. Men godt gikk det uansett. Den gikk som lynet....tipper nok at det var en lang slette...tviler på at hvis han først skal ha max med bilen at han da gjør det i en nedoverbakke......da tjener han ingen verdens ting på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 lurer på om jeg kanskje skal revurdere det med å sette m3 motor i bilen min tror nok lappen min henger i en tynn tråd om jeg får noe sånt i fingrene Kan bekrefte at slikt slett ikke er bra for lappen. Har kjørt ikke-fuskete M5 på skikkelig vått føre for første gang i dag. Det er akkurat som å kjøre de andre bilene jeg har hatt på snø. Moro som bare f..., men skummelt for lappen når det går med hjulspinn på begge bak fra lyskryss til lyskryss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 dette er jo igrunn ganske misvisende med tanke på at det er i en dyno bilen kjører, noe som står på siden om du trykker på "more" under teksten..den har jo ikke luftmotstand e.l. men at den går godt er det jo ingen tvil om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Har kjørt ikke-fuskete M5 på skikkelig vått føre for første gang i dag. Så nå er den frisk? Det er jo topp, sånn i forhold til Fredag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 jeg blir stadig mer og mer deppa over 2 literen min! :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Så nå er den frisk? Det er jo topp, sånn i forhold til Fredag . Den går fortsatt i nødmodus. Har ikke fått gjort noe mer med den. Til fredag mangler jeg å skru fast en hel haug med ting, balansert hjul, lufta bremser, tatt hjulstillingskontroll og mye annet småplukk, så vi får se hva det blir til. Den der jævla turen vår slo ihvertfall et eller annet skjevt. Antar det er en felg som ikke er helt 100% lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå