eriklepe Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Du var heldig da, som fant en motor som var gått akkurat like lite som bilen din DET gjorde faktisk jeg, til e30en lykke til med salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 -nyklakket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 drømme pris... Kanskje du mener det, men bare selger bestemmer hva han vil ha for bilen, så det må respekteres! Dersom han ikke får det han vil ha, går han sikkert ned i pris den dagen han bestemmer seg for at han må kvitte seg med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 hehe nei bilen er nåkk rullet lengere.. men alle delene som er påsatt bilen er fra samme donor bil:) absolutt alt som går ant og byttes:) karoseriet er rullet 220000km mens alt det andre 101000km:) Flott noen er ærlig! men om chassiet er rustfritt så skal vel ikke det ha så veldig mye og si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 nei akkurat:) takker for at folk forstår at jeg skal ha det jeg skal ha for og selge bilen... selger ikke om jeg får dårlig pris for den.. er altfor glad i den bilen er bare synd at jeg har mistet lappen. skulle beholdt om jeg hadde den skjønner dere... ja chassiet er 98% rustfritt:) aldri krasjet... nylakket i 2005:) den er temmelig strøken i lakken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 sånn, må selge går for 115000,- men må hentes innen Mandag 11.06.2007.. fikser di små tingene som er igjenn vist ingen henter den før:P skal på langferie.. noen som er intresert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 vell prisen er fastslått 110000,- før mandagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg