Nautiluz Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 For folk som har aaalt for lite å gjøre. Så kan dem jo bygge seg en Skyline av e36.. Siden er fransk, så linken er direkte oversatt via altavistafisken. http://babelfish.altavista.com/babelfis ... itaine-572 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ligna jo... Ser ikke helt poenget men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Syns den var fet jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ja, folk har lite å gjøre. Men det så faktisk overbevisende bra ut! Favoritten min er han polakken som bygde om en gammel Opel Manta til Mercedes SLR (?). Var vel også en japse som laga F50 av NSX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 OT. fått pm nautiluz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Favoritten min er han polakken som bygde om en gammel Opel Manta til Mercedes SLR (?). Enda bra det ikke var motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 så bedre ut enn mye annen japseplast der ute! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Sett denne for ei stund siden, og jeg syntes den er RÅ jeg.. Hehe, litt drøyt kanskje.. Men den er gjennomført:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Gjenomført var den, men det er jo direkte voldtekt av bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Den hadde lurt meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Favoritten min er han polakken som bygde om en gammel Opel Manta til Mercedes SLR (?). Enda bra det ikke var motsatt. motsatt hadde det stått respekt av, det viser at han har penger og sær smak.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Syntes den var ufattelig pen jeg! Eneste jeg kunne se at det var E36 på, var taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Syntes den var ufattelig pen jeg! Eneste jeg kunne se at det var E36 på, var taket.. Og fra siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Må jo være greit å kjøre skyline forsikret som 316 hvis man hadde fått no slikt godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 helt ærlig så synes jeg den var faktisk litt kulere enn en original skyline. litt smalere å mindre, litt mer sportslig på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå