-Lasse- Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Får vel slenge ut noen bilder og info av bilen jeg også BMW E90 320 Diesel 2005 modell Av utstyr har den blant annet: *navi professional *pdc foran/bak *el. soltak *xenon *sportsunderstell *lakkerte exteriørdeler *hi-fi anlegg *elektriske sportsseter i delskinn m/memory *klimaautomatikk *cc +++ Litt om bilen: 19" Axis Shine med Falken FK452 dekk. Orginalt sportsunderstell - ca 15mm senk. Tror jeg skal få kjøpt noen 35/20 fjærer etterhvert sånn at den kommer nærmere bakken. Det skal også på 5mm spacere foran. Bilen skal inn til seriell-tuning i morgen for å få litt mer power (205 hk og 410nm). Planen videre er å dra ned til Tyskland i løpet av sommeren for å få på en aero pakke. Har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal gå for. Noen som har forslag? Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 En lekker E90 du har. Akkurat slik jeg ville hat den Ganske fet den kanten på felgene bak. Hvor mange tommer er det i bredden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Takker Andreas! Det er 8,5 foran og 9,5 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Tøff bil Fine felger også! Hva med helsvart grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva med helsvart grill? Tøft med sort grill, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Clean bil, med tøffe felger! Henger meg på svart grill-gjengen jeg og, ser bedre ut med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Takk for tipset! Skal sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Meget pent. Det neste jeg ville ha gjort er å kjøpe blackline og så lakkert de til whiteline - som ser vesentlig bedre ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Meget pen bil!!! Tøffe felger må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Gratulerer med en elegant bil! Jeg digger de frontlyktene på E90, og fete felger du har! De passet bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takk skal dere ha! Var hos tsracing i dag og fikk mer power. Kjørte 140hk tdi motoren til Audi et års tid. Må innrømme at dette er en helt annen verden. Audien hadde heller lite å tilby etter 320nm var oppnådd tidlig i registeret... Her er det jevnt og deilig drag hele veien fra 3000 og oppover. Diesel er en fin ting når du får en så herlig motor å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Nyydelig e90 , passet utrolig bra de felgene til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 På tide med en liten oppdatering! Ble dårlig med m-sport kit som egentlig var planen. I stedet har jeg valgt å modifisere den litt etter litt... Dette gjør seg bedre i lommeboka også Her er en liste over det som er montert + ting som skal på etterhvert: - Supersport senkeskåler (montert) - Front splittere (bestilt) - M-tech spoiler (skal bestilles) - Bakrutespoiler (skal bestilles) - Eibach pro-kit, 30/25 (besilt) - Blacklines (montert) - Sebring eksos (montert) I dag fikk jeg også satt på nye custom hjul Tre-delte smidde Kinesis K18 i 8,5 x 19 og 10 x 19. Dekk er pirelli pzero 235/35/19 og 265/30/19. De er utrolig lette, noe som gir bilen bedre kjøreegenskaper. Her er noen bilder jeg tok tidligere i dag: Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Nice.... Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå