-Roger- Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Hva tror dere problemet er ? Noen som kan hjelpe meg??? Har gledet meg til bimmers treff LEENGE nå og kan se ut som det blir spolert
-Roger- Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Evnt noen i Bergen som har peiling, og kan hjelpe til med å skru? Ville vært evig takknemlig.....
Terje325i Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 er ikke bare viskosekoblinga som er gåen/slakk da?
-Roger- Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Vet ikke, skal prøve å bytte viskosekobling i morgen, har en brukt liggende.... Den er forøvrig til en 91 320 så håper den passer... Skulle kanskje kjøpt termostat og prøvd også! Må jeg ikke ha nye pakninger hvis jeg tar ut termostaten?
EvenAas Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Vet ikke, skal prøve å bytte viskosekobling i morgen, har en brukt liggende....Den er forøvrig til en 91 320 så håper den passer... Skulle kanskje kjøpt termostat og prøvd også! Må jeg ikke ha nye pakninger hvis jeg tar ut termostaten? Trenger ikke pakninger nei, holder med at du gjør reint og får vekk gamle paknigsrester og har på rød-silikon (tetningsmiddel)
Maxxsonics Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 har hatt det samme problemet flere ganger på 318 jeg hadde..da var det pga litt får lite vann på motor...! var ikke mye vann som skulle til så ble det fort mye bedre! prøv det først du, er billigst det
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Tipper det er væskenivået eller viskosekoblingen. Begge deler skal være en grei sak å ordne. Viskosen koster 1000-1500,- men går fort å bytte.
S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 slet med akkuratt det samme i lang tid. la bilen stå på tomgang til den er for varm også prøver du å holde igjen vifta med ett skrujern....
B10 Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Test av viskosekobling med skrujern frarådes - hvis den er i orden vil du knuse bladene på viften! Bruk en avis, da er det den som blir mos i stedet Når det gjelder problemet ditt kan det være flere ting. Defekt vannpumpe er jo en klassiker på disse motorene - vet du om den er byttet. Symptomet du beskriver minner veldig om dette også, har byttet den på tre biler nå... Bor i Bergen og kan evt. gi deg en hånd om du skulle trenge det når du sjekker
-Roger- Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 Test av viskosekobling med skrujern frarådes - hvis den er i orden vil du knuse bladene på viften! Bruk en avis, da er det den som blir mos i stedet Når det gjelder problemet ditt kan det være flere ting. Defekt vannpumpe er jo en klassiker på disse motorene - vet du om den er byttet. Symptomet du beskriver minner veldig om dette også, har byttet den på tre biler nå... Bor i Bergen og kan evt. gi deg en hånd om du skulle trenge det når du sjekker Takker for at du tilbyr deg å hjelpe Men nå har jeg skrudd siden jeg kom hjem fra jobb i dag og byttet vannpumpe og viskosekobling... Bilen gikk seg fremdeles varm og vi holdt på og lufte i flere timer uten hell Så skrudde vi av termostaten og kjørte den uten termostat, da ble det raskt utluftet og bilen gikk seg ikke varm lenger! Driftstemp på tomgang og kald ved kjøring, så skal bytte denne i morgen og regner med/håper problemet er løst Kunne forresten ikke se at det var noe galt med termostaten men
-Roger- Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 Da er bilen min fikset, og klar til rudskogen \:D/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå