Gå til innhold

Min -94 M3 Coupe Individual

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer..Bare venter på skilter..:P Den vises på biltilsynet idag.Går det i orden får jeg forhåpentligvis skiltene i morgen..

Får krysse fingrene for deg da! Håper du får skilter til 18.! Regner med det blir AA-skilt.. 8):wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer..Bare venter på skilter..:P Den vises på biltilsynet idag.Går det i orden får jeg forhåpentligvis skiltene i morgen..

Får krysse fingrene for deg da! Håper du får skilter til 18.! Regner med det blir AA-skilt.. 8):wink:

Ja håper det går.. Noen sier man må bestille time på biltilsynet siden bilen er med ECE dokumentasjon.Får bare håpe at det går bra med han som viser den etterpå. Jeg satser på BR skilt gitt :P

Jeg er sugen på også å få montert scorpion eksosen..Da må jeg skru på 17mai kvelden.. :P trenger en bukk gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper det går.. Noen sier man må bestille time på biltilsynet siden bilen er med ECE dokumentasjon.Får bare håpe at det går bra med han som viser den etterpå. Jeg satser på BR skilt gitt :P

Jeg er sugen på også å få montert scorpion eksosen..Da må jeg skru på 17mai kvelden.. :P trenger en bukk gitt..

Hei! Vis du hadde vært intressert i å komme til Moss den 17. ende har jeg verksted og bukk tilgjenglig tror jeg? Ta mer kontakt på PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold treverket. Det blir mye mer kjedelig uten det der.

Det er en luksus/sportsbil derfor passer det med treverk. Det er ikke en Ferrari! Det er dessuten en del av induvidual pakken. Behold den litt orgianl ikke ødelegg den.

Mange 14tiser her som ikke skjønner det der.

Er det skinn på nedre del av dasjbord og midkonsollen på den bilen?

Har du satt på hvite blinklys? Jeg synes faktisk det er MYE penere med de orginale gule. Det blir endel feil designmessig med hvite blinklys. Det er tydelig at E36 var tegnet med gule blinklys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen!

Er det ikke deilig å realisere en drøm? :D

Ser veldig pen ut. Hadde jo kombinasjonen lyst interiør og blått ekstriør på Ci'n, ser delikat ut.

Men ser nå i etterkant at det hadde gjort seg med noe mørkere ruter. Blir litt "drivhus" liksom.

Og den treflisa er det jo ikke noe problem å gjøre noe med. Jeg skiftet jo fra tre til alu, og angret aldri på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn, dette er noe av det peneste interiør kobinasjonen jeg har sett på lenge. For all del hold den orginal innvendig :P .

Jeg er jo "hater oransje blink" type :lol: . Men denne kledde faktisk det, så det blir spennende å se bilder av den med hvite.

Grattis med ett nydelig eksemplar E36 M3 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...