Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Selge bilen nå Ellingsen? Tenkte det ja. Er ingen bil å kjøre 20mil med hver dag syns jeg. Vil liksom ikke utsette den for masse unødvendig km. Men har ikke noe lyst å selge.. Må vel lete etter en fin oljebrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Huh? Ny jobb eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Huh?Ny jobb eller noe? Neida, men kjøpt hus i Sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Aha, og du vil ikke bruke en sånn bil frem og tilbake til Oslo hver dag? Skjønner jo det igrunn. Surt å selge så fort da. Er jo en krembil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Aha, og du vil ikke bruke en sånn bil frem og tilbake til Oslo hver dag?Skjønner jo det igrunn. Surt å selge så fort da. Er jo en krembil... Det stemmer. Vil helst ikke påføre bilen masse unødvendig km :/ Så er det ikke helt gunstig pendlerbil akkurat. Er alltid surt å selge..Er veldig fornøyd med den, men stresser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Bjørn da...du handla jo denne etter du handla huset, hehehe! Skulle ikke du busse/toge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Er det noe særlig å kjøre inn til Oslo uansett? Jeg tar jo kun toget, selv om jeg hater det. Men det tar 40 min fra dør til dør, kontra bortimot 2 timer om morgenen med bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Er det noe særlig å kjøre inn til Oslo uansett? Jeg tar jo kun toget, selv om jeg hater det. Men det tar 40 min fra dør til dør, kontra bortimot 2 timer om morgenen med bil... Enklere fra Drammen sikkert.. Jeg kjører før rushen så tar ca 1 time. Toget tar 1.45min fra Sarpsborg.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Bytte jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Leter etter en slik bil selv, og ser at prisen varierer mye i tyskland. Hvor mye koster et slikt eksemplar i tyskland, og hvor fant du det? Mobile? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Leter etter en slik bil selv, og ser at prisen varierer mye i tyskland. Hvor mye koster et slikt eksemplar i tyskland, og hvor fant du det?Mobile? Du kan jo kjøpe min De ligger vel på 10-11 til 15' euro, men det er mye ihjelkjørt i Tyskland også. Mange eiere og mange er kjørt mye på Ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Ta tog til jobb å behold bilen Eller så kan du jo kjøpe en Skoda pickup, etc å bruke til jobb. Billige å kjøpe å VELDIG billig i drift Jeg vurderer det som bruksbil da jeg for igjen lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 du kan jo ikke selge denne den er jo så sinnsykt fet, deilig og se en ordentlig bil he i traktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå