Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tallentløst. Tallentløst. Tallentløst. Så inni ...

Hvorfor skal jeg betale medlemsavgift til denne klubben? Ikke kjører jeg på bane og ikke bruker jeg deres rabattavtaler.

Det eneste tilbudet jeg har benyttet meg av er forumet, og så skjer dette. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vert medlem i BMW CCN på mange år pga mange forskellig negative opplevelser og inntrykk av klubben da jeg VAR medlem. Tenkte jeg skulle gi de en ny sjangse nå i år,,så jeg sendte inn utfylt innmeldingskjema..Dette var på nyåret,,Har enda ikke hørt noe fra dem..Ikke fått innbetalingskjema eller noen ting. Så der har ingen verdens ting forandret seg. Det der er den mest useriøse klubben jeg har vert borti ( Trøndelag avdelingen ihvertfall) Så de i styret der bør skjemmes over de oppgavene de har tatt på seg..Makan til inkompetente folk..Når klubben uansett ikke "er oppe å går" så kan de like gjerne legge den ned. ALDRI mer skal jeg ha noen som helst ting å gjøre med den klubben..Skal også anbefale alle jeg kjenner i BMW miljøet om det samme, og advare mot hvor dårlig ting fungerer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen problem det. Bare dropp å vær medlem slik du gjør nå:)

Men du trenger ikke sutre for det

Har ingen problem med å betale for klubben jeg. Noe må dog skje med nettsidene. Kunne hostet det i boden med mindre problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen problem det. Bare dropp å vær medlem slik du gjør nå:)

Men du trenger ikke sutre for det

Har ingen problem med å betale for klubben jeg. Noe må dog skje med nettsidene. Kunne hostet det i boden med mindre problemer.

Suter ikke jeg..Men når noen eller noe er til for en service, tjeneste eller what so ever, så forventer jeg å få det jeg forventer, og som de lover. Jeg ble delvis overtalt til å gi de en ny sjangse av en kjenning som er medlem i klubben, men var skeptisk pga tidligere erfaringer. Men bestemte meg til slutt for å melde meg inn å se..Kommer aldri til å betale kontigent der igjen..Mulig avd der du bor funker bra,,men Trøndelag avd er helt på trynet. Og det er mange her i Trøndelag som mener det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forbauset over denne kritikken, joda den er sikkert beretiget. Men nå er vel klubben "demokratisk". Klubben trenger kandidater til forskjellige verv, og det er medlemmene som stemmer på kandidatene. Nytter ikke å sitte på bimmers.no og skjelle i "hytt og vær". Engasjer dere for en forandring, en forandring som vil gjøre klubben bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å engasjere seg i en klubb som ikke bryr seg i hele tatt. Bytt ut alle folka i styret er det eneste som funker ;) De gir jo tydeligvis F... uansett ;) Og når jeg fant en tråd om klubben her,,så skrev jeg inn mitt inntrykk av "klubben" slik at flere ser det på forhånd,,så slipper de å kaste penger utav vindu. Enkelt å greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde bmwccn var en stor klubb med mange medlemmer (nye medlemmer får jo femsifret medl. nr.), men når det bare er litt over 3000 så kan man vel ikke vente så mye. Klart det med innmelding og respons bør fungere, så det er helt klart en skandale og gir et dårlig inntrykk (unnskylningen med du kan bidra selv er så oppbrukt og patetisk at jeg har ikke ord). Personlig meldte jeg meg inn pga treff og rabattene. Forumet driter jeg i og kommer ikke til å registrere meg hvis de mot formodning skulle få nytt forum med innlogging en gang i 20xx (merk at jeg ikke skrev 201x).

Det som bmwkizn forteller om lokalavd er vel sånn det er mange steder har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å engasjere seg i en klubb som ikke bryr seg i hele tatt. Bytt ut alle folka i styret er det eneste som funker ;)

Styret har vært byttet ut flere ganger de siste årene... dessverre uten at dette har vært en holdbar løsning. Jeg kjenner ikke detaljene og jeg kan derfor ikke fortelle hvorfor det skal være så vanskelig å få klubben til å fungere etter hensikten. Det mangler imidlertid ikke på ildsjeler og interesserte medlemmer, men gammelt rot kan ta pusten fra selv den mest iherdige. Oppgraderingen av medlemssidene og forumet kunne nok ha vært gjort mer hensiktsmessig og ikke minst ha vært gjort mye billigere.

Hvis forumet denne gangen gikk ned pga. sort uhell er det veldig trist. Slikt fortjener hverken medlemmene eller klubben. Jeg håper at en ny løsning nå tvinger seg frem. Et nytt forum med moderne tekniske løsninger som f.eks innlogging og innmeldingssider samt stabile oppetider er det klubben nå trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å syte over hvordan BMWCCN håndteres, og da har en to alternativer:

a) Misliker en styringen så kan en rett og slett bare melde seg ut og slippe irritasjonen

eller

B) DELTA selv. Å klage over et styre uten å selv melde seg som kandidat blir bare dumt. Så lenge det faktisk er muligheter for å få gjort noe med styresammensetningen (dra med deg 20 kompiser så har du vel presidentvervet), så er det ikke noe å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...