Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

Godt å få litt informasjon fra høyeste hold også, selv om informasjonen egentlig burde kommet litt tidligere, men det er det vel kanskje andre som skulle ha kommet med, når diskusjonen dreide seg om nettsidene bar nede.

Både jeg og joachim har kommet med ganske mye info tidligere i denne tråden, men det MÅ kanskje komme fra "høyeste hold"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å få litt informasjon fra høyeste hold også, selv om informasjonen egentlig burde kommet litt tidligere, men det er det vel kanskje andre som skulle ha kommet med, når diskusjonen dreide seg om nettsidene bar nede.

Både jeg og joachim har kommet med ganske mye info tidligere i denne tråden, men det MÅ kanskje komme fra "høyeste hold"?

Enkel psykologi dette. Når noe feks er nede så lenge som i dette tilfellet så virker fraværet av herrene på høyeste hold som om de gir f..,eller ikke tør si noe og overlater "drittjobben" til andre. Dette provoserer folk og så har du det gående. I dagens samfunn er dette en svært effektiv måte innen bedriftslivet i å måtte gå av som leder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter FIRE uker med klaging, da "måtte" bare presidenten kommentere??

Satan så lavmål..

Og så det eneste som motiverer ham er en generell LIVREDSEL for bokettersyn i regnskapet???

Og så klarer han i det eneste inleget sitt å skremme vekk en regionsleder.. Å SÅ FLOTT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter FIRE uker med klaging, da "måtte" bare presidenten kommentere??

Satan så lavmål..

Og så det eneste som motiverer ham er en generell LIVREDSEL for bokettersyn i regnskapet???

Og så klarer han i det eneste inleget sitt å skremme vekk en regionsleder.. Å SÅ FLOTT!!!

For det første H_c så har jeg overhodet ingen redsel for et bokettersyn - som vanlig hører du akkurat det du vil høre. Faktisk kan et bokettersyn bare komme for min del, der er ALT på stell - ikke minst pga. den fantastiske revisoren til klubben Ragnar Hansen. Men, et bokettersyn ville bundet opp enda mer av tiden til styret - DET er det jeg ikke ser fram til. Om du ikke klarer å gjøre den koblingen så må du nesten bare ta det på din egen kappe...

Erik Wenås er heller ingen regionsleder.

Forøvrig har han takket for seg flere ganger når det er ting han ikke er fornøyd med.

Men, siden du først er innom å slenger med leppen så vil jeg også adressere dine innspill om dine mulige bidrag til klubben. Tro meg, vi har nok snakket om deg som feks. redaktør til Fahrfreude. og det kan nok være at du hadde gjort en bra jobb på den området. Men, jeg skal være helt ærlig å si at jeg på det sterkeste oppfordret styret til å IKKE ta dine innspill videre. Du skjønner det at JEG mener at en redaktør skal være en samlende person. En person som bør være godt likt av den generelle massen i klubben. Personen bør på en måte fungere som "lim" og ha en positiv aura i klubben. Du er stikk motsatt! Du er splittende. Det kan nok være vel og greit i en avis som feks. Klassekampen men neppe for et magasin som Fahrfreude der ting skal være litt "gemütlich". I lang tid har du drevet på som en apekatt og det legges merke til. Faktisk er det flere som har uttalt at om du skulle bli redaktør så ville de meldt seg ut av klubben. Vel, jeg regner med at du vil si noe av det samme tilbake til meg og jeg vil da be deg ha i mente at jeg allerede har tatt konsekvensen av dette ved å trekke meg som leder for BMWCCN.

Dette er GRUNNEN til at du ikke har hørt noe fra styret i forbindelse med din interesse som redaktør for Fahrfreude. Jeg skal ikke gjengi det her, men som du vet har du også uttrykt visse ting "på kammerset" til andre styremedlemmer som heller ikke akkurat imponerer folk...

Vedr. Fahrfreude så kan jeg opplyse om at ny redaktør er på plass og at dette er en meget oppegående kar som allerede i dag er redaktør for bilrelatert medie.

At jeg ikke har svart her inne på en måned kan jeg ikke si at jeg ser grunnen til hvorfor jeg skal bli kritisert for. Det er BMWCCN som er mediet vårt, og det har blitt uttrykt i klartekst av andre fra styret hvorfor situasjonen er som den er. Jeg forholder meg til blant annet Fahrfreude som et talerør til medlemmene. At www.bmwccn.no ligger nede er jeg, som tidligere nevnt, svært lei meg for. Dessverre lever jeg på nåde av de som skal finne en løsning på dette problemet.

I tillegg vil jeg også nevne at kanskje hovedgrunnen til at jeg ikke har vært med på diskusjonen her før er nettopp det som skjer nå. Det ene tar det andre og man blir sugd inn i en diskusjon som er umulig å komme helskinnet ut av. De som er misfornøyde vil alltid skrike høyest og dette vil da fremstå som "sannheten". Man blir tvunget til å sitte i et hjørne og avfendre alle mulige beskyldninger. Og dette har jeg rett og slett ikke tid til å drive med...

Men, innlegget fra Erik var av en såpass grov art at jeg følte meg tvunget til å kommentere - nå har jo han kommet tilbake og avvist mitt innspill og det tenker jeg ikke å kommentere ytterligere. Jeg har skrevet det jeg har skrevet og sannhetsgehalten i det står jeg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sannhetsgehälten!, det står du for (jeg og). Du er jaggu god til å skrive Henrik, sannsynligvis litt bedre enn meg.

Du overser totalt hva jeg skriver (rettet opp) for at du/dere og alle skulle forstå eller ikke misforstå, men du presiserer bare og kaller det GROVT art, har du tatt helt av nå. (jeg skrev under i et innlegg at jeg beklager også om noe info hadde gått meg hus forbi) og gir en tilbakemelding på det!

nei, jeg er ikke regionsleder "nestleder faktisk" og har ALDRI vært det heller, men har jaggu fått til mye bra for klubben, men som sagt så stopper jeg nå!

Hvorfor mange ringer til meg???? aner ikke, men noe er det vel da tydeligvis.

Jeg tror på bedre tider med ting for klubben.

Jeg ønsker ihvertfall Lykke til videre med klubben og "styret" håper ting årner seg og kommer på skikkelig gli.

Mvh

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik...

Jeg sverger på tro og ære at OM jeg hadde blitt redaktør så skulle jeg ikke vert splittende, OG jeg skulle gjort en god jobb, OG jeg ville vert en resurs for klubben.. Tross mine til tider klovnerier.

Og det med at noen medlemmer da skulle melde seg ut står litt i kontrast til alle de som nå er mistet pga vasingen og at klubben er handlingslammet.. Nok om det..

Det med "kammerset" syns jeg det var veldig dumt at du skrev..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppklaring av en glipp her på huset!

Joakim og Henrik: Da er glippen oppklart hos oss! det ble forrige uke bedt om et tilbud til BMWCCN på serverleie, domene leie osv. Samme dag ble det også etter henvendelse fra Avd. Telemark blitt bedt om det samme. Kasper og Espen her på Protekt It, blandet sammen disse, så det er Telemark som fikk svar, ikke dere!

Beklager dette!

om dere ønsker hjelp eller tilbud, så må dere ta kontakt selv: espen@protektit.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppklaring av en glipp her på huset!

Joakim og Henrik: Da er glippen oppklart hos oss! det ble forrige uke bedt om et tilbud til BMWCCN på serverleie, domene leie osv. Samme dag ble det også etter henvendelse fra Avd. Telemark blitt bedt om det samme. Kasper og Espen her på Protekt It, blandet sammen disse, så det er Telemark som fikk svar, ikke dere!

Beklager dette!

om dere ønsker hjelp eller tilbud, så må dere ta kontakt selv: espen@protektit.no

Mail sendt til Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er BMWCCN medlem, ble det i vår en gang.

Det er veldig kjedelig og lese all hettsingen og klagingen, men kjent i fra før så er det enklere og klage en og hjelpe.

Jeg håper at det løser seg snart og at de nye sidene kan komme opp før 2012, for da er det jo signalisert at verden går under :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel til å melde meg inn i klubben etterhvert som den kommer online igjen. Hvordan er rabattordningen i klubben. Kanskje feil tråd og spørre i men tar sjangsen allikevel.

Tenker du på % rabatter eller hvor?

Tenker de fleste rabattene ligger mellom 5-20%.

Rabatter finnes hos enkelte bmw butikker, verksteder og dele butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...