Dan Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Mener du i fullt alvor at alle som er innlogget kan se fullt navn og adresse til alle medlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Mener du i fullt alvor at alle som er innlogget kan se fullt navn og adresse til alle medlemmer? JA, det MENER jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Det er helt problemfritt. Er jo ikke akkurat en hemmelig klubb, pst eller e-tjenesten vi er medlemmmer av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Det er ikke problemfritt for meg. Jeg har ikke gitt tillatelse til det og det er KUN jeg som bestemmer det og ingen andre. Blir det sånn når alt er oppe og går også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hvis dette er et problem for deg, så regner jeg med at du har hemmelig telefon og adresse også? Samt at bilen din er registrert på noen andre? T.o.m frimurerlogen har offentlige medlemslister.. Uansett ser poenget ditt.. Egentlig så bare kjedet jeg meg nå..satset på å få deg litt sint for å underholde meg selv..beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Er prinsippet som gjelder. Du kan jo selvfølgelig finne ut navn og adresse på andre måter, men da må du finne det ut først. Her ligger alt åpent. Vil bare få en bekreftelse på hvordan det blir. Det som derimot er problemfritt er å melde seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Er prinsippet som gjelder. Du kan jo selvfølgelig finne ut navn og adresse på andre måter, men da må du finne det ut først. Her ligger alt åpent. Vil bare få en bekreftelse på hvordan det blir. Det som derimot er problemfritt er å melde seg ut. ja, men sånn det er nå så hjelper det ikke å melde seg ut i og med at alle medlemmer ligger ute, utmeldte som innmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Jeg skjønner det. Men fikk inntrykk av at det blir sånn senere også når alt er ferdig? Var bare det jeg ville ha bekreftet/avkreftet. Det er forsåvidt ikke unormalt for enkelte klubber og organisasjoner å ha medlemslister liggende ute, men det skal være en opplysningsplikt rundt det. Så får man vurdere om det er greit eller melde seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Synes siden begynner og ta form i riktig retning, og det lover bra. Men de kunne nok ha ventet noe med publiseringen. Men uansett så vil nok sluttresultatet sikkert bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg synes den suger noe voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg synes den suger noe voldsomt. Det som jeg synes er helt fantastisk,er at vi i 2011 har tilgang til x-antall BMW-forum "der ute". Liker du ikke BMWCCN sine sider, da finnes det ett utall av andre sider "der ute" som du kan finne dine likesinnede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Du er ikke medlem skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 eg er medlem og har betalt års avgiften men jeg får ikke til å lage bruker å logge inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Du er ikke den eneste. Suger noe voldsomt som sagt. "Noen har spurt om å nullstille passordet for følgende side og brukernavn. xx Brukernavn: xxxxx Besøk adressen under for å nullstille passordet ditt. Hvis ikke du ønsker det, kan du bare ignorere denne e-posten, og passordet blir værende som det er." Ka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Du er ikke medlem skjønner jeg? Joda, er medlem av BMWCCN. Og... sitter faktisk i styret en lokalavdeling. Men tro meg eller ei, det å delta på årsmøtet for BMWCCN i år gav meg svar på mange spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå