SteffenM2 Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Hadde jeg bare hatt en med BMW interesse og fotokunskaper i mitt nabolag saa kunne jeg ha faat tatt skikkelige bilder av alle prosjektene mine Syns bildene var bra jeg Hehe, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Fine bilder og FIN bil! Sier ord delings feil deg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Fine bilder og FIN bil!Sier ord delings feil deg noe? Takk, og eh.. Skjønte ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Han sikter sikkert til topic Fine bilder, men hvor er de fra Rudskogen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Han sikter sikkert til topic Fine bilder, men hvor er de fra Rudskogen? =) Uff, de ligger i pressa enda(photoshop) Legger ut et: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Meget bra bilde, Steffen! Ser nesten ut som et bilde tatt i et studio! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Det der var veeeldig bra ja! Så du tok noen bilder av meg opp fra slakteren. Legg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Veldig bra bilde Steffen..Takk for de andre jeg fikk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Skal se hvilke bilder som ble bra! Første gangen jeg tok banebilder, så uheldigvis ble mange dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Bilder i fart er alltid vanskelig. Tok sinnsykt mange men fikk til bare en eller to panoreringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Bilder i fart er alltid vanskelig. Tok sinnsykt mange men fikk til bare en eller to panoreringer.. Fikk vel kanskje rundt 650bilder jeg ble greit fornøyd med.. Legger ut 700bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 såpass mange ja!? Har med papparazzi-modusen din på film Hører klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk i bakgrunnen Blir jo fort et par bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 ":3l6t7pk1]såpass mange ja!?Har med papparazzi-modusen din på film Hører klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk i bakgrunnen Blir jo fort et par bilder da.. Hehe Du med capsen? 300d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Schtimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 ":3im0dgrd]Schtimmer hehe, sikkelig livlig kar du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå