Gå til innhold

Hvor få kjøpt senkefjærer bak som senker kun 10 eller 15mm?

Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i senkefjærer som senker 10 eller 15mm bak. Minste jeg har funnet er på 20mm. Har hørt med koed, GS, BS, GBL og Schmiedmann. Minste alle har er 20mm, og alle selger kun sett. Så hvis noen vet om hvor jeg får tak i kun fjærer bak, så si ifra.

Går det forresten å legge flere gummi pakninger over og under fjæra? Sitter jo en oppe og en nede fra før. Så hvis jeg legger på en til nede og en til oppe, vil det gå, eller bli skummelt?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke kjøpt senkeskåler som senker 10mm da?!

Jepp men det er vel bare skåler framme på bilen.

kan du ikke bare kjøpe 20 mm da? er vel ikk så stor forskjell?

Jepp er enige med bmwhans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garviks Autospar har senkefjærer fra Cobra på 20/10. De har også senkeskåler for 10mm, men vet ikke om de bare er til foran.

Jarle

Har du noe nettside eller noe til de?

BMW 2002 Fredrik: Vet du hvor mye sånn ca. disse M-tech fjærene koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aequitas - veritas: Fant ikke 20/10 senking til E34 på siden deres, men har sendt dem en mail.

Koed selger M5 3.6L bakfjærer for 500kr. Disse passer vel på min? Hvordan er det med stivelsen på disse i forhold til FK fjærene? Vil ikke at den skal bli noe mykere bak enn foran liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Har funnet to sett fra Cobra nå da. Senker 10 og 15 bak. Men koster jo 2600kr for fjærene. Blir alt for dyrt for meg. Tenkte maks 1500kr jeg. Men hadde jo gått ann med de originale M5 fjærene da. Noen som vet hvor stive de er i forhold til FK fjærene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...