Haug530D Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Hva må jeg kjøpe hvis jeg skal ha el vinduer bak i min E39? det er foran.
bjalle Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Du må ha andre dørsider pluss bytte innmat i dørene,enklest er å finne en bil med samme farge på bilskroten og flytte over dørene til din bil,spørs om det er verd jobben hvis du kjoper komplette dører på bmw.Det koster skjorta.
Toro Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Du må ha andre dørsider pluss bytte innmat i dørene,enklest er å finne en bil med samme farge på bilskroten og flytte over dørene til din bil,spørs om det er verd jobben hvis du kjoper komplette dører på bmw.Det koster skjorta. Sikker på at det er så komplissert? Ville ikke tro at det var mer enn å få tak i el heisen og bryterpanelene. Evt nye indre dørtrekk siden det blir hull etter sveiva, men det er jo mulig å plugge igjen. Alt elektrisk mener jeg ligger klart i døra til å kobles på. At du må bytte hele døra får jeg ikke til å rime helt
trex Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Jeg har blitt fortalt at det ikke er ferdig opplagt ledningsnett i bakdørene hvis det originalt ikke var el-vinduer. Jeg vurderte samma opplegget selv, men kom fram til at jeg selv sitter som oftest foran, og verdistigningen ikke blir høyere enn kostnaden. Men hvis du fortsatt vil "konvertere", så har jeg ledningsnett liggende, ferdig originalt (brukt) med alle kontakter og brytere... Dog ikke vindusheisere. Tommy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå