Gå til innhold

Photoshoot eller bare bilder? Legg inn her

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stars and stripes

22022007361_G.jpg

Får vi lete etter feil her også da tro? :D

Tror det må være Toyota skiltet :-k

hehe,ja desverre så har ikke BMW forhandleren så digert flagg.det viser ikke så godt på bildet,men det flagget der er ca 8 meter langt.sinnsykt stort!! generelt så har alle butikker,og forhandlere et Amerikansk flagg uttafor,men Toyota tok steget enda lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock::shock: Sinnsyke bilder ErikS!

Tusen takk for det. Det var hyggelig å høre :D . Men alle bildene bortsett fra flasken har vært innom photoshop. Jeg er enda ikke flik nok med kameraet, så da må det justeres litt i etterkant. Det siste bildet har jeg gjort en hel del i PS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!

Good one ;)

(Men nei, er disse nye øltypene for jenter --> færre/null kalorier. I kid you not)

faktisk et feilkjøp det der. men smaken var det ingenting og si på. effekten var der også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stars and stripes

Får vi lete etter feil her også da tro? :D

Tror det må være Toyota skiltet :-k

hehe,ja desverre så har ikke BMW forhandleren så digert flagg.det viser ikke så godt på bildet,men det flagget der er ca 8 meter langt.sinnsykt stort!! generelt så har alle butikker,og forhandlere et Amerikansk flagg uttafor,men Toyota tok steget enda lenger

Dette må da være ypperlig for oss BMW folk å pakke inn bilen med før avdukninger på treff og slikt! :P Hvordan ligger det ann for å få plukka det med seg en sen kveld? hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":334icrsi]Hvilken effekt bruker du for å highlighte bilen / lage bakgrunnen/hjørnene mørkere?

Blir utrolig stilig og effektfeullt!

Knallgode bilder!

Setter opp en veldig enkel tutorial her.

Dette sporer kansje litt av, men jeg bruker en Porsche 997 i eksemplene:

untitled1copyud9.th.jpg Utgangspunktet mitt

Det første jeg gjør, er å stille på kontrasten og hvor mørkt bildet skal være (Image - Adjustments - Brightness/Contrast).

step2rl1.th.jpg Step 1

Så er det å få blitz effekten (Filter - render - Lighting Effects). Helt øverst har du en droppdown meny hvor du velger Style, denne skal stå på flashlight. Og du tar de justeringene undeer (Properties) som passer for deg og bildet ditt.

step3em1.th.jpg Step 2

Da skal du ha et resultat med tilnærmet lik effekt:

step4wu3.th.jpg Ferdig

Her er utgangspunktet, og her er det ferdige produkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...