TorSlett Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Kjøpte meg speilrefleks på lørdag Canon EOS 350D Ikke akkurat bmw da men.. Felgene på nissan'en er litt forstørret for de er egentlig bare 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Er ikke noe særlig flink fotograf, og har heller ikke noe bra kamera, men har nå prøvd å tatt noen bilder av BMWen:) Lurer på om jeg skal ha meg mtech.. synes bilen er pen uten også, og alle HAR mtech:P Må vel uansett ha pengene først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 http://img.photobucket.com/albums/v241/ ... 59copy.jpg meget bra TorSlett!!!! likte det bildet! grætts med cam! sånn her ser det ut med sugekopp stativet på bil;) ...og sånn blir resultatet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 sykt rått drunkendonut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSlett Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Takk for det var veldig stilig bildet ditt også Jeg lå ut bakruta på en e39 stasjonsvogn og tok bilde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 @drunkendonut: har du link el. til sugekopp-stativet du bruker? TorSlett: Meget bra bilde til å være førsgangsbruker, noe jeg regner med du er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Legger ut et lite test bilde da det å ta bra bilder å redigering er helt nytt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 mye fete bilder her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvor lang lukke tid bruker dere når dere tar disse bildene? Inspirerende Låne faderns speilrefleks endag å dra ut med moped å bil å ta noen bilder, synd man er lapplaus nå da ... legger ved noen bilder jeg tok første gang med speilrefleks.. fant fokuseringa først etterpå.. Men finner liksom ingen kule vinkler å ta bilder... :S noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Noen bilder av sommerkjerra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 @drunkendonut: har du link el. til sugekopp-stativet du bruker? http://fotovideo.no/aspx/produkt/prdinf ... plid=12608 Hvor lang lukke tid bruker dere når dere tar disse bildene? skyline bildet mitt: 1/6 lukkertid, F/3,5 blender, ISO200 og brennvidde på 18mm! EDIT: et bilde til fra samme shoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 vet det er sommer... men bor i nord-norge og gleder meg til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Tøffe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 @drunkendonut: har du link el. til sugekopp-stativet du bruker? http://fotovideo.no/aspx/produkt/prdinf ... plid=12608 hvor fort tør du kjøre med det greiene der? Har du prøvet om trådløsfjernkontroll funker forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Jeg har også kjøpt meg digital speilrefleks. Canon Eos400D for å være nøyaktig. Men jeg er ikke inne på alle funksjonene enda, men jeg prøver Her er ett par eksempler.... Så ett jeg tok med ett Nikon D40 mens jeg lånte det av fader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå