MGR Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 I e30 ville jeg heller satt elementet i kickpanelet og latt dørsiden være i fred. Funker meget bra med kickpanel montering i e30 og e34. er det jeg har gjort nå.. men fryktelig dårlig mellomtone, er mye diskant, pga de står oppe ved A stolpen, så hører mellomtonen dårlig i forhold.. Kan du ikkje justera nivået på diskanten på delefilteret? Har du på litt diverse lydgreie på spilleren? (isåfall skru dei av!) har sånn frontsystem: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... rtbilde=okog nei, går ikke an og justere på delefilteret:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 har sånn frontsystem: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&id=&vn =736&stortbilde=ok og nei, går ikke an og justere på delefilteret:( Da får du justera litt på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Siden det er så mange her som lurer på hvordan en støper om dørsider så har jeg laget en liten guide på hvordan det kan gjøres. I denne DIYèn så støpes ikke hele dørsiden om. Det blir kun lagt på en "baffel plate" som er tilpasset døren. Orginal og urørt E34 dør. Ikke fult så urørt lengre. Lettere å lage en ny plate så lenge det er flatt. Lager til en mal. Så en til hver dør. I denne døren skal det monteres 2stk 6.5" frontsett så MDF ringer er frest ut. Det er også freset ned 6mm spor så deklsene vil passe nedi. Husk å ha 2-3mm til gode rundt platen. Siden det skal støpes på denne. Den skal også trekkes med sky så den skal også med regnes. Vinker til ringene i ønsket pos/vinkel. Varmelim er enkelt å bruke til å lime sammen "rammen" som holder ringene på plass. Her er det strekt på stoff som er klart til å bli smurt polyester på. Polyester på smurt Skjært ut i MDF platen så en kommer til å for å legge på glassfiber. Lagt på sparkel som er lett å pusse. Ferdig pusset. Har også lagt på ett par lag med glassfiber på baksiden som en ser her. For å stive av mere. Dette gjøres da før trekkingen, men glemte å ta bilder av det.. Men nå er det klart til trekking. Ferdig.. Så er det bare å få skrudd det fast i dørsiden. Har du bildene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Bildene hadde vært fint Michael! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 ja, det hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Skal se hva jeg finner en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Fant du disse bildene? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Sorry folkens bildene er borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Her er noen andre dørsider til e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 damn, nice, hvordan får du kantene så fine, fra bilde 3 til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Pusse og sparkle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Nydelig jobb! Skulle ønske jeg var like dyktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 hehe, ingen ekspert tips? sliter også med at det blir veldig småe hull selv om jeg bruker fin sparkel? må man bare fylle inn de og pusse igjen, eller er det noen måte å ungå det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Skal du lakke eller trekke med vinyl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå