Ola. Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Det der er da vel relativt normal vintersladding? typ 50-70km/t på fint føre med ok dekk.. Det der er ikke misbruk av bil overhode.. Tenk mere på hvordan noen folk bruker bilene sine på f.eks gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Sjønner egentlig heller ikke hva som var så sykt med dette da? Samme her! Altså... Joda, ligger nu bredt og slikt.. Men mye av dette klarer jo også min stusselige 318... Vinter er og blir vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Vil dere se noen mishandle M3 så se her... Skjærer i hjertet mitt å se slik misbruking av en så bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 å fydda, det var jo turtallsperra i 3 min det omtrent....stakkars bil sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls_B Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Kjenner jeg savner vinteren jeg:) Kosli med 325 og ny lagt snø på fire felts e-18 tihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 var ca. sånn jeg kjørte i hele vinter som var med Merce C180;P Jaså, gjør ikke noe så lenge du ikke hadde stjelt bilen Som muligens disse russiske kameratan hadde gjort. Hadde ikke stjålet bilen! Men var fortsatt ikke min.. hehe:P må øve med skrap før man starter med bmw! Må bare legge til det at det var ikke alltid det gikk like fint ropa: du hadde jo fått inn en fin driv med tverra kjøring med den gamle bimmern din:D Ja det der kan man gjøre med omså en 316i på vinter"n. Klarte det med min gamle 318i, men slik har jeg slutta å kjøre nu. Greit om det er på bane da, men aldri der det er trafikk/mennesker. Men fordelen her er jo at med M3"en kan man jo omså kjøre slik på sommern å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Lukter vel litt muffins her. De var vell ikke fornøyde med lønna de fikk for sommerjobbinga så de tokk med seg den hjem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hva var så ille med det der da? Er som en vanlig dag på vinteren det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå