AC Schnitzer Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Vi får snakkes nærmere da antiloop, så kan vi jo evt. kjøre sammen innover. Mulig flere vil henge seg på også? Skal muligens i vei. Noen som vet om været blir bra i morgen? Når og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 11 på Klett da? Beklager, så lengre ned etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Overskyet og muligens regn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Skal dere i vei uansett vær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Tar nok turen så lenge det ikke pøsregner. Angående været så melder de litt forskjellig, men det er ikke meldt store nedbørsmengder. Faktisk noen som melder glimt av sol også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Dette blir bra det gutter. Finnes ikke dårlig vær.... Bare dårlig klær... Lurer på om datteren min på 15 mnd og samboeren min kan bli litt utolmodige dersom det striregner, men det får gå... Må prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Angående været så melder de litt forskjellig, men det er ikke meldt store nedbørsmengder. Faktisk noen som melder glimt av sol også Høres bra ut:) Da prøver vi å henge oss på fra Klett kl. 11. Si ifra hvis dere avlyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 jeg kommer med min e30. har akkurat fått satt inn m30´n så bilen må bare testes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Mulig jeg også tar turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Dette var et dårlig treff synes jeg, men det var jo morsomt å treffe andre bimmersfolk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Det bør bli noe bedre enn dette ja! Og uten Audi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Var ikke det beste treffet jeg har vært på nei. Synd at det begynte å regne! Er har som kjørte den blåe 3,0csi'en her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Var ikke det beste treffet jeg har vært på nei. Synd at det begynte å regne! Er har som kjørte den blåe 3,0csi'en her på forumet? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Endelig kommet hjem jeg å.... Morro å treffe andre bimmers folk. Men treffet var skuffende. Og allt for mye Audi. Var jaggu ikke mye slingringsmonn på banen heller gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Kunne vært bedre ja, skuffende. Som flere har sagt her så var det morro å treffe andre bimmers folk ja. Skulle vi prøvd å få til noen uformelle bimmers treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå