Larsinnj Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Skulle vi prøvd å få til noen uformelle bimmers treff? Det hadde vært no'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Synes treffet var bra jeg, fikk kjørt mye og variasjon i både biler og føre noe som var veldig spennende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hjha!! Enig med AC Schnitzer. Kunne for eks. skrubbet glisene og dratt på bowling, gocart, resturang eller noe slikt... Hadde hvært gøy det.. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Er med på den jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Det hadde jo vært gøy Da skal jeg ta med bilen min jeg og... Jeg var med rogern og larsinnj på Lånke i går. Var ikke så veldig bra, men litt artig å kjøre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Bimmerstreff var ingen dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 bimmers treff hadde vært susen. kunne tatt en kjøre tur rundt omkring i trøndelag med innlagt middags stopp, eller bare kaffe pause....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Er med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Bump. Noen fra trøndelag som er gira på et lite treff snart eller? Melder jo strøken vær utover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Noen som har forslag til plass som det egner seg i Trondheimsområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Hold ann gutter!! Vent på meg!! Jeg kommer hjem fra sjøen 21 juni! "Æ Å VIL VERRA ME...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Søndag 3. Juni arrangerer BMWCCN/Trøndelag treff på Lånke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Reiser til syden i morgen så dette får ikke jeg med meg.. Ta bilder da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morv-e28 Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 ska ta turen æ ja. håpe på flere bmw`er enn på treffet for 14 dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Kan ikke i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå