-Anders- Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Endelig ja! Ble jo skamrått Chrzz. Gratulerer med nydelig resultat Eneste jeg ser for meg, er org M3 bakfanger, samt originale frontlykter, hvis noe skulle vært endra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Takker takker! Tror nok ikke det blir original bakfanger, siden dem koster ca 2000,- brukt, + lakkeringen... Samt, originale frontlykter blir det nok ikke, men kanskje slike ettermarkeds"originale" lykter. Slike som ser helt originale ut, men som også har ringer i seg. Men disse koster jo en del, så blir nok ikke noe av det heller gitt.. Er andre ting som står høyere opp på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 pene bilder og veldig pen e36, pleier ikke å like sedaner men denne var blitt fin, godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Dette ble utrolig bra! Synd det er ikke var en coupé da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Dette ble utrolig bra! Synd det er ikke var en coupé da. Prisene på coupe var en god del anderledes for to år siden enn nu. Skille mellom sedan og coupe er vel ikke så stort nu, og prisene er også en del forskjellig. Så ble da sedan den gang. Kommer nok til å beholde bilen en del år til, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 får bare vente til min alpine white 3 coupe er klar, så er det vertfall 2 hvite biler me litt stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Widejuggao: høres bra ut! Ser også at det er en annen på forumet (jarli?) som planlegger en helhvit E34 også, så dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 white is the new silver som de sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Nydelig bil! Og veldig bra bilder! Hvit bil med mange mørke detaljer er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Yeah! Aaaaaltfor mange sølvfargede BMW-er (f.eks.) som er ute på veiene nu. Menne... vurderer nu nye felger kanskje (kan muligens få dem gratis ).. Så hva tror folket om en av disse typene? Nr 1 Nr 2 Nr 3 Nr 4 Nr 5 (CHROM) Nr 6 (Denne vet jeg ikke om er i mitt ET/bolstørrelse, men ser POKKERMEG rå ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 nr 2 eller nr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 nr 4, i 18 eller 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hmmm... Det som er så teit med nr 4, er at det er bare "FAKE" kant, etter hva jeg definerer som kant. Det er fordi ET på E36 er så på bærtur at man ikke kan ha ordentlig kant. Med det, så mener jeg at eikene skal være flate, og ikke gå i en bue innover pga ET skal være korrekt hvis man skal ha kant. Tror slikt ser litt dumt ut da... Men hvis det evt blir noe slikt, så må jeg se dem først *live* og evt bestemme meg da.. Er også litt skeptisk på så mange eiker Kanskje heller noen sorte felger med polert kant hadde vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Helt klart nr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Seriøst! Bilen din ble sykt fin! Felg 4 eller 1 tror jeg vil bli fint på bilen din, men det er jo bare smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå