2mMy Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 da skal du nok få et lite brev fra meg om en dag eller 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Begynner(om været holder seg) med introen til helga. Tenkt å bruke bilen min egen til dette. Har hørt at det er spådt super vær til helga så det bør ikke bli noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Det er bra 2mMy.. Lien: Ja er visst det hørte jeg rykter om, så da burde ihvertfall introen bli klar iløpet av helga. Da gjenstår det bare å sette sammen alt sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ettersom jeg har hatt mye å gjøre i det siste har jeg enda ikke fått startet på filmen, og setter derfor "deadline" for å levere inn film på fredag. det er denne filmen som er det neste som jeg skal prioritere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Har du fått en DVD fra meg eller, mAZE? Det er stort sett bare crap, men har ihvertfall sendt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 DU får en inboard fra meg og.. Kan sikkert bruke noe av det. F.eks når jeg blir frakjørt fra Helge Vik på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Og forresten, må da være noen som har noe fra vanlig digitalkamera også? Sjekket filmingen han i 1-serien gjorde med Ixus-kamera inboard i bilen - det ble mye bedre enn med videokameraet... bildestabilisatoren gjør underverker! Oppløsningen er såklart ikke helt den samme, men det går nok an å bruke en del fra kameraene som tar film i grei oppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har fått dvd'n din jeg Gunnar.. Var litt ristete ja. Men er vel ikke umulig at noe av det er brukbart. Begynner ihvertfall for fullt med filmen på søndag. Forhåpentligvis bruker jeg ikke alt for lang tid på den, men ettersom det er sommer går det vel litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 har min kommet og da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Jepp, din også 2mMy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Da er jeg såvidt igang med å sette sammen 34gb med råformat. Mange klipp, "heldigvis" mye av det samme. Er det noen som har musikkønsker på filmen? Skriv de opp her evt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Ja, motorlyd! Alt dette elendige tekno-crappet bare ødelegger alle filmer fra treff. Hvis man absolutt må ha musikk så foreslår jeg tittelmelodien fra bompibjørnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Sier bare en ting jeg hagenisse'n: Det bles... Og dæ blæs på filmen. Ergo, veldig lite motorlyd, og for mye vind. Må ha noe musikk i bakgrunnen i det minste.. Vinden ødelegger all lyden på klippene nesten. Og bompibjørnene i 1time blir nok litt kjedelig, men skal sette den på repeat.. Og ingen som sa det skulle være techno da. Var jo derfor jeg ba om forslag, må jo ha litt varierende musikk. Techno/trance/danseband/barnesanger/dance/hiphop/visesanger/pop ... Det som folk synes passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Sangene burde være av samme "slag" som det som vises. Altså en "hyper-bælje-sang" funker ikke til rolig sivilisert kjøring. Men dette tror jeg du vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Sangene burde være av samme "slag" som det som vises. Altså en "hyper-bælje-sang" funker ikke til rolig sivilisert kjøring. Men dette tror jeg du vet.. Bare jeg får noen ideer jeg, så skal jeg nok finne noe som passer inn i det som vises. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå