Gå til innhold

Bilder fra Bimmers treffet på Rudskogen 18. mai 2007

Share

Anbefalte innlegg

Hihi. Tenkte på at jeg skulle si til flaggvakta ved innkjøringa at de bare skulle gulflagge når Dr_S hadde passert. :mrgreen::lol:

"haha"...jeg var ALDRI utenfor asfalten, eller i sanda :) Noe flere andre her inne var ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var sikkert meg Andreas, orka ikke stå borte ved depot innkjørslen :whistle:

Så det var deg ja! hehe. Det gjorde jo ingen ting. Dessuten; er ikke å forakte en Z3 Coupe ved siden av seg 8)

":1xf9vb1h]Så du sto ved siden av meg der borte en stund ja. Stemmer også at jeg hadde orange vest, men husker ikke det med nummeret... *tenke*

Jeg hadde hvertfall nummer 12.

Da var det sikkert en annen. Det var da jeg ga fra med arket ved ingangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"haha"...jeg var ALDRI utenfor asfalten, eller i sanda :) Noe flere andre her inne var ;)

Jeg vil nå påstå det er mer alvorlig å stå motsatt vei midt i banen enn hvilken som helst vei utenfor banen...

Jaja, alvorlig er det vel ikke noen av delene, men. Poenget var at jeg klarte å holde meg PÅ asfalten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen bra bilder av hv sin bil når den var på banen?? eller bedre noen som har en snutt..fikk ikke hørt lyden utvendig jeg :cry:

Jeg har.. Kommer på filmen... Og så vet jeg at det er ett headcam som har fått med seg det meste. :D Og det kommer også på film. Bare ty til litt tolmodighet, så skal du få godsakene i hende...

Mange flotte bilder her folkens, håper dere alle laster de opp på ftp-server'n som Gunnar har linket til. Jeg kommer til å bruke endel bilder derfra. Forhåpentligvis får jeg like mye råformat som bilder. Ellers blir det kjedelig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjapt gjennom tråden, men kunne ikke finne noe sted hvor det står hvor mange som møtte opp? noen som vet?

Ser ut til at det var en del der.

Blir nok sikkert enda flere neste gang, i og med at det var så vellykket nå?

Gunnar skriver litt om det her. Jeg ser veldig frem til neste treff, når enn det blir 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger noen av bildene mine ute på ftp serveren! Ble vel ca 700 bilder totalt, mange som ble dårlige. Men dere ser vel sikkert hva som skjedde :)

Det ligger 250 bilder der nå. Betyr det at du har forkastet 450, eller har det skjedd noe med opplastingen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...