Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Har forøvrig lagt ut tre albumer under Happenings nå: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Mye av dette er uredigert, men et ubehandla/dårlig bilde av seg selv er bedre enn ingenting - i tilfelle det er noen det ikke er så mange bilder av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Har forøvrig lagt ut tre albumer under Happenings nå: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.phpMye av dette er uredigert, men et ubehandla/dårlig bilde av seg selv er bedre enn ingenting - i tilfelle det er noen det ikke er så mange bilder av. Legg gjerne ut mine vis du vil, selvom det ble MANGE bilder.. Og de er ikke gjort noe med da, ikke en gang resizet..(Jeg er vel en smule lat ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Legg gjerne ut mine vis du vil, selvom det ble MANGE bilder.. Og de er ikke gjort noe med da, ikke en gang resizet..(Jeg er vel en smule lat ja..) Men er disse 250 bildene du har lastet opp det du skulle ha opp, eller mangler det 450 bilder? Fikk inntrykk av at du skulle laste opp 700. Det har som sagt "bare" kommet 250. Lat fordi du ikke gidder redigere - neppe. Det tar sykt mye tid å redigere bilder... ihvertfall for meg som ikke kan noe om batch-kjøring på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 resizing tar da ikke noe tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Legg gjerne ut mine vis du vil, selvom det ble MANGE bilder.. Og de er ikke gjort noe med da, ikke en gang resizet..(Jeg er vel en smule lat ja..) Men er disse 250 bildene du har lastet opp det du skulle ha opp, eller mangler det 450 bilder? Fikk inntrykk av at du skulle laste opp 700. Det har som sagt "bare" kommet 250. Lat fordi du ikke gidder redigere - neppe. Det tar sykt mye tid å redigere bilder... ihvertfall for meg som ikke kan noe om batch-kjøring på bilder. Hei, ja skjedde et lite uhell med pcen her. Var menigen og få opp mye flere bilder. Håper bare pcen har lastet de opp i rekkefølge, slik at jeg kan fortsette fra et vist sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Det gjør meg ikke noe at de kommer i full size. De blir resiza når jeg upper de til galleriet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 resizing tar da ikke noe tid.. Så da tar du på deg jobben med å resize mine 700bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Det gjør meg ikke noe at de kommer i full size. De blir resiza når jeg upper de til galleriet uansett. Da er det jo ikke noe problem EDIT: Da begynner jeg ferden mot opplastede bilder. ca 3. timer igjen til landing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Det ser ut som du kan fortsette fra 4600. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Så da tar du på deg jobben med å resize mine 700bilder da? for i in *.jpg; do convert -size 800x600 $i $i; done .. Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 resize 700 bilder er da ingen jobb..men har programmer til slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Nei hva F***! Pcen her har jo sånn at man kan resize alle bildene på en gang! EDIT: Sletter alle de alt for store bildene på FTP servern,så legger jeg ut de resizede! Får nøye meg med 487 bilder hittill.. Resten ligger på kameaet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Blir spennende å se steffen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 noen som har noen bra bilder av hv sin bil når den var på banen?? eller bedre noen som har en snutt..fikk ikke hørt lyden utvendig jeg Ja stakkars deg som kun fikk hørt lyden innenfra, Tore!! Enhver bilentusiasts mareritt... Det var ikke mye jeg rakk å filme, og det jeg filmet ble dårlig, men jeg har faktisk såvidt litt av deg og Helge. Skal se om jeg får gjort noe med det og lagt ut. Her er bilder tatt av SteffenM2: Det er mange flere av dere under Happenings - har lagt ut bilder fra fem fotografer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Tore, Her er litt lyd og levende bilder fra dere kjørte: http://www.bimmers.no/files/hvmotorsport_mai07.wmv (15MB) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå