BlaZteR Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hei, Cd-spilleren min vil ikke skru seg på. Det er en Scott MCX10, Jeg har målt at det er strøm på strøm ledningene og vet at det er jording. Hva kan være galt da ? Jeg har koblet strøm direkte fra batteriet å til spilleren, sikringen har heller ikke gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Sjekka sikring både i bil og på spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Trenger vel ikke sjekke sikringa i bil når den er koblet rett ifra batteriet ? Det er sikringer på ledningene fra spilleren, dem har ikke gått. Spilleren er 3 uker gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Regner med du har koblet i styrestrømmen også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Har en Y-Split på ledningen som kommer fra batteriet. Den ene er koblet på B+ power å den andre på memory. Så alt burde da vel funke. Skjønner ingenting nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Prøv å teste den i en annen bil da. Virker det ikke der, så er spilleren kaputt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Den satt i en annen bil i går, da funket den. Strømmen jeg har målt er på 2,81 V. Er det for lite ? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Det er på hver av ledningene fra batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Skulle tro man skulle fått utslag på 12V men målte på bilen til broren min nå nettop, fikk samme utslag der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Har to forslag. Ikke sikker du kommer noen vei,men men. 1: Sjekk at alle kabler har god kontakt. Har vært borti lignende en gang, og da hadde jeg dyttet ledninga for langt inn i koblingsstykket slik at isolasjonen hidret kontakt. Husk at minusen skal til gods på bilen og IKKE til Minuspolen til batteriet.. 2: Prøv å pusse over kontaktene mellom frontdekslet og selve spilleren. Kan være nok det. Dette er to ting som har gjort at jeg ikke har fått liv i anlegget mitt før. Skader jo ikke å elliminere dette. Lykke til. Mvh Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Ok, takker for svar. Skal gå over alt dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå