Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du prøvd scratch remover eller rubber? Det får du kjøpt på butikker som bilxtra, mekonomen osv

Har noe Turtle Rubber greier, men har ikke prøvd det ennda.

Skal innom Mekk på mandag, kan de ha noe sånn der?

Skrevet

btw er støtfangeren sort helt gjennom? eller blir den hvit eller grå hvis jeg tar ett fint pussepapir å våtsliper?

Skrevet
Den er nok grunnet i en annen farge, sikkert grå

Hmm, får få Essoen til å blande litt lakk til meg da, skal selge bilen så jeg gidder ikke å bruke så mye penger på den, men tenkte jeg skulle fikse sånne små mangler.

Skrevet

prøvde å pusse litt med 400 papir, kan se ut som fangeren er helsort, så jeg får prøve litt mer i morgen, er litt hufsete vær ute, har desverre ikke garasje ennda, har tilgang til en heldigvis :D

Skrevet
Kan jo ta en kikk på denne og se om du kan finne noe smarte tips.

www.bilkosmetikk.no/ (Sjekk under kategorien "Smart repair")

Mvh Ørjan

Fant ingen smarte tips når jeg klikket men hørtes jo intresant ut. Noen som prøvd dette?

Leste en artikkel om bulke doktorer i sverige som skulle lære opp noen Norske.Noen som vet hvor disse eventuelt befinner seg?

Veldig intressert høre hvordan forsøke ditt gikk Dragonlove da jeg skulle fiksa noen lister jeg ikke hadde kjøpt nye men også hadde tilsvarende planer om.

Hvordan fikser enn dype ripper (metallic/klar lakk)? pusse ned klarlakk, grunne med spray sparkel, grunning, lakk og klarlakk? eller pensel med orginal lakk og eventuelt klar lakk spray eller pensel?

Skrevet
Kan jo ta en kikk på denne og se om du kan finne noe smarte tips.

www.bilkosmetikk.no/ (Sjekk under kategorien "Smart repair")

Mvh Ørjan

Fant ingen smarte tips når jeg klikket men hørtes jo intresant ut. Noen som prøvd dette?

Leste en artikkel om bulke doktorer i sverige som skulle lære opp noen Norske.Noen som vet hvor disse eventuelt befinner seg?

Veldig intressert høre hvordan forsøke ditt gikk Dragonlove da jeg skulle fiksa noen lister jeg ikke hadde kjøpt nye men også hadde tilsvarende planer om.

Hvordan fikser enn dype ripper (metallic/klar lakk)? pusse ned klarlakk, grunne med spray sparkel, grunning, lakk og klarlakk? eller pensel med orginal lakk og eventuelt klar lakk spray eller pensel?

Mulig jeg kommer til å sparkle med glassfiber sparkel, det er ett punkt det er litt dypere på, så da blir det nok å sparkle pusse å lakke, vet ikke hva som er best jeg, pensle eller spraye, det er jo ikke så stort område det er snakk om da.

Skrevet

Broder`n brukte spray sparkel på en litt større jobb en bare ei ripe med godt resultat. Men det vi diskuterer her er riper. Polerte idag med autoglym noe jeg ble overrasket av resultatet av. Tok mange ripper som biltema poleringen ikke tok. Men riper på plast lister må da gå an varme opp på en eller annen måte å få jevnet ut? Vinkel slipper med polerings klutt et eller annet. Noen som har erfaring?

Skrevet

Mulig jeg kommer til å sparkle med glassfiber sparkel, det er ett punkt det er litt dypere på, så da blir det nok å sparkle pusse å lakke, vet ikke hva som er best jeg, pensle eller spraye, det er jo ikke så stort område det er snakk om da.

Legg igjen innlegg for hvordan resultatet ble og hvordan du eventuellt fikset det da Dragonlove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...