Tiller Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Har du prøvd scratch remover eller rubber? Det får du kjøpt på butikker som bilxtra, mekonomen osv Har noe Turtle Rubber greier, men har ikke prøvd det ennda. Skal innom Mekk på mandag, kan de ha noe sånn der? Det har de helt sikkert:-) Mener det var der jeg kjøpte iafall
bmwhans Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 det scratch remover greia er ikke verdt tuben det ligger i engang. kan like gjerne prøve å få bort ripa med vann
Tiller Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 det scratch remover greia er ikke verdt tuben det ligger i engang. kan like gjerne prøve å få bort ripa med vann Det kommer helt ann på det da. Har du fått riper helt gjennom lakken til metallet er det klart at det ikke hjelper, det er det heller ikke beregnet på. Har man fått mindre skrammer så hjelper det, har selv prøvd det og det funka.
zephyr23 Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 du får nok ikkje rubba vekk de der ripene der nei, puss over i området med 320 papir til du har fått jevna ut ripene, og så dra over med 400 papir.. deretter matter du ned hele fangeren ( bare så den blir matt men ikke gjennomslip) dette trenger du bare å gjøre hvis du tenker på å lakkere hele fangeren opp igjen, ikke pensle det der, er allt for mye... og da få du en stygg reuflete overflate, anbefaler på det sterkeste å lakkere den. koster maks 2 lapper det der på ett lakkverksted, eller du kan få noen til å blande riktig farge på sprayboks lakke det selv.. og lakke med klarlakk selv med boks, men da får du ikke samme glans som resten av bilen, siden boksklarlakker inneholder MYE løsemiddler i forhold til mengen klarlakk.. og de løsemiddlene fordamper også veldig fort for at det skal tørke, men det som skjer da er at den blir litt matt.. så ta det svart hos en lakkerer du!
Haug530D Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Pusset med 400 papir, det ble litt bedre, tror jeg overlater denne jobben til en eventuellt ny eier, det verste jeg vet er sånne sparkle/pussejobber, blir raskt mye arbeid. Det verste jeg har vært med på var å sparkle en 2 meter lang ripe på en busside en gang, der gikk det med mye sparkel skal jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå