Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Det finnes allerede en haug med bildetråder fra treffet, men vi må ha en forsidetråd. Nå har jeg fått bilder fra fem fotografer (takker og bukker!), og har lagt disse ut under happenings. De fleste bildene er uredigert, da det er så mange at det ville tatt en evighet å gå gjennom alt. Det er helt sikkert bare å spørre om noen har ønsker om store retoucha versjoner av egen bil. Direktelink: http://www.bimmers.no/album/?id=bimmers_rudskogen_mai07 Hvis noen flere har bilder (eller film) er det bare å laste opp til ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no og gi meg beskjed på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så bra! Tidlig du er oppe da, kommet deg til hektene igjen eller? Gleder meg til å se gjennom alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Tidlig oppe ja - er stort sett alltid det for tiden. Har en terrorist i huset vet du.. Hadde forresten en plan om å skrive tekst til de bildene jeg visste hva vi så på, nick/bil, osv.., men det er 768 bilder som er lagt ut så langt, så jeg ga opp den planen. Det må i så fall bli en dugnadsjobb, så det er bare å skrive kommentarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Dette ser bra ut! Jeg leder hittil med flest bilder iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Bra jobba Steffen! Fikk en bra bildeserie av bilen min i svingen etter langsida, fikk inntrykk av at bilen ble jaga av "den gule fare" Har du 4446-4451 og 4340 i stor utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Mye bra bilder ja! Ingen av meg på banen da, men det er vel slikt en må regne med når man bare kjører et heat på slutten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Var det alt du kjørte? Frivillig håper jeg? Det er lurest å kjøre i starten - det er da alle knipser som verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så SteffenM2 hadde fått en liten bilde serie av litt compact i drift også. Veldig bra med bilder fra de fleste da,selv om steffen "leder" med god margin.Tror forøvrig alle som har kjørt har blitt tatt bilde av takket være steffen. Keep up the good work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Var det alt du kjørte? Frivillig håper jeg?Det er lurest å kjøre i starten - det er da alle knipser som verst. Var frivillig ja. Var litt skeptisk i starten, pga dekka mine osv. Fikk jo sitte på noen runder med Kjetil (dokumentert med bilder), og det gav meg veldig mye med tanke på bremsing, fart i svinger og sporvalg. Kjørte mye bedre i år enn i fjor når jeg først fikk satt meg i bilen. Vurderer nå å sette på 17" sommerdekka jeg har i garasjen og møte opp på bmwccntreffet til helga også. (Savner info om dette da siden der er nede...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 CCN er oppe å går nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 ":32qpjxx4]bmwccntreffet til helga også. (Savner info om dette da siden der er nede...) Står litt her. Forøvrig takk for flotte bilder du tok også [space] . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Fikk jo sitte på noen runder med Kjetil (dokumentert med bilder), og det gav meg veldig mye med tanke på bremsing, fart i svinger og sporvalg. bmwccntreffet til helga også. (Savner info om dette da siden der er nede...) Det var du som satt på ja, lurte litt på hvem det var! Si fra hvis du lurer på noe ang bmwccn-treffet, jeg er ansvarlig for det også BMWCCN-servern fikk jeg og Lars-Inge opp igjen torsdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Det var du som satt på ja, lurte litt på hvem det var! Si fra hvis du lurer på noe ang bmwccn-treffet, jeg er ansvarlig for det også BMWCCN-servern fikk jeg og Lars-Inge opp igjen torsdag kveld. hehe, alltid trøbbel med nick - navn - ansikt, og jeg visste jo selvfølgelig hvem DU var... Jeg har laget en tråd ang. bmwccn-treffet her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Mye bra bilder! Sjelden jeg har sitti i 2,5t å sett på bilder -konstant Mye bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudsen Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 veldig bra med bilder og veldig imponert over hvor mange det var av bilen min det liker jeg mye bra kjøring på fredagen, men mye ordentlig rasshølkjøring også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå