kvasin Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 har en 520i E60 2003 modell og logoen på bagasjelokket har "flakket av" så den ser ikke pen ut. Er det noen som har byttet en slik før? kan en ufaglært fikse dette selv? kvasin Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 regner med det er samme opplegget på alle bmw'er. bare å vippe av lokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Da jeg skiftet ut rondellene på e36'en min vippet jeg dem bare ut med en liten skrutrekker, men du må være veldig forsiktig ellers sprekker lakken. Lønner seg å legge noe mellom lakken og skrutrekkeren, og ikke ta "spenntak" mot karosseriet bak rondellen for å presse den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Visa, mastercard eller andre typer medlemskort er fint å bruke som mellom legg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvasin Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Tusen takk folkens, begyner å digge dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå