terpe Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Da jeg har kjøpt en slik bil og ikke har instruksjonsbok er det et par ting jeg lurer på. Ser at det er motordreven lås til bensinlokk, men hvor er bryteren inne i bilen? Er det antenne innebygd i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Bensinlokket låser seg vel sammen med resten av bilen? Antenna er i en av rutene bak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 har du sentral lås på bilen? hvis du har så låser den lokket når du låser bilen. angående antenne så ligger den i speilet trur jeg. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Bensinlokket går vel på sentralåsen ja, tenkte ikke så langt. Ligger en antenneledning med en plugg med masse kontakter i bagasjerommet, som går helt fram til radioen, hvor skal denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Antenna er innebygd i bakruta, sammen med varmetrådane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Du får også åpna bensinlokket manuelt fra inne i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 da tror jeg at jeg har det klart, kabelen med så mange pinner i , tror jeg er til orginal cd skifter. Det kommer vel en kabel i fra antenna i ruta en plass å, så jeg får se om jeg finner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå