Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Flaks? Nåja..10 års regelen med pant i bil, er en av de første kriteriene for å få lån på bil. Jeg vil si han var langt unna å få den bilen Det er ikke alle finansieringsselskapene som bryr seg om 10-årsregelen. Den er ganske generell. Elcon sa at på BMW og Mercedes pluss noen få andre så hadde det ikke noe å bety. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Flaks? Nåja..10 års regelen med pant i bil, er en av de første kriteriene for å få lån på bil. Jeg vil si han var langt unna å få den bilen Det er ikke alle finansieringsselskapene som bryr seg om 10-årsregelen. Den er ganske generell. Elcon sa at på BMW og Mercedes pluss noen få andre så hadde det ikke noe å bety. Har Elcon på min jeg..Laaangt over denne "10års regelen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Trodde det var slik at hvis bilen er over 10 år, var det maks 3 års betalingstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Bilen til Jon går godt ja, det kan jeg skrive under på Frister meeget med M3 nå gitt... Noen bilder fra helgen etter at bilen fikk full runde med Meguiar's (kan si det trengtes) : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 nydelig bil! indeed it is! :) gratulerer masse på etterskudd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Bilen til Jon går godt ja, det kan jeg skrive under på Frister meeget med M3 nå gitt... Du er ikke aleine om det Dr_S.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Bilen blei veldig veldig fin. Kan ikke annet enn å takke Dr_S stort for stor hjelp. På bildene ser man forøvrig at det også er investert i nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Må få deg nye tåkelykter nå da Hvis ikke kan du sette inn gullfisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 sykt fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Muffins, ser bare teit ut med bilder i signaturen, hvorfor ikke bruke den som avatar istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Her hadde det ikke skjedd stort! Kan tipse alle med at Jon har vært ute på årets første luftetur i 3-litern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Fint vær dere har nedi der a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Ja, er grønn plen her Har ikke vært minusgrader på lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Sykt mye penere det er med lav spoiler;) Jeg vil også ha M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 nice bil men åssen har det seg at alle bilene havnet utpå en plen eller et jorde når de blir tatt bilde av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå