EirikL Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 På en plen virker biler lavere enn på asfalt. Gammelt optisk triks Men M3'en var knall Bestandig morsomt å se en guttedrøm gå i oppfyllelse. Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Nye felger er innkjøpt. Usikker på hva jeg syns om resultatet. Syns Felgene gjorde seg bra, men syns kanskje bilen blei litt høy. Et dårlig mobilbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Dæven, ble fint med de felga Jon . Men er det riktig profil på dekka, ser ut som det er litt for mye dekk? Klar for pussetreff på Lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Ble ikke så dumt med de nye felgene, men liker M3-felgene også. Hva skjer med dem forresten? Selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Er 40 profil, så er riktig det. Pussetreff og vårmønstring faller desverre bort for M3`n. Clutchen har ryki, så venter på ny. Kommer vel til mandag eller tirsdag håper jeg. Når det gjelder vårmønstringa for min del, blir jeg vel codriver for Thomas kanskje, hvis ikke jeg klarer å grine meg til å få låne en viss E30 M3 da. Liker di originale felgene jeg også, men syns det er artig med litt forandring. Hva som skjer med di gamle felgene er jeg litt usikker på. Tror ikke jeg kan få nok for dem til at jeg gidder selge. Da lakker jeg dem heller, og setter på r-dekk. Ellers takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Hva gjorde dere for å få kanten på felgen så blank? Har samme felgene liggende og vurderer å gjøre det samme. Muligens med svart senter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Men clutchen din må ha vært ganske slitt Jon? Skal vel tåle litt spinning? =) Ble bra med nye felgene, jeg synes ikke bilen virker noe høyere nå iaf. Men la merke til at bakpotta var ganske synlig, er det vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hva gjorde dere for å få kanten på felgen så blank?Har samme felgene liggende og vurderer å gjøre det samme. Muligens med svart senter... Di er polert med et eller annet. Ikke jeg som har gjort det, så kan ikke hjelpe deg mer gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Men clutchen din må ha vært ganske slitt Jon? Skal vel tåle litt spinning? =)Ble bra med nye felgene, jeg synes ikke bilen virker noe høyere nå iaf. Men la merke til at bakpotta var ganske synlig, er det vanlig? Var nok sliten ja. At bakpotta er synlig? Er der den alltid har vært den, så kan vel si det er vanlig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Fine felger, men desverre synes jeg at eneste bilen de ikke passer helt på er E36 De passer veldig bra på 5-seriene,E46 og E90/91/92/E93. Men som sagt usikker på E36, beklager... Hvis du er fornøyd er det jo samme hva jeg synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Fine felger, men desverre synes jeg at eneste bilen de ikke passer helt på er E36 De passer veldig bra på 5-seriene,E46 og E90/91/92/E93. Men som sagt usikker på E36, beklager... Hvis du er fornøyd er det jo samme hva jeg synes Er jo som sagt litt usikker selv også (selv om jeg syns det ser bra ut), men trengte nye dekk fort, og fikk disse billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Syns de kledde bilen meget godt, blir jo nesten en form for facelift. Rå flott E36 M3 btw! Spørs om e må bytte ut E30`n min i noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Noen bilder jeg tok av bilen for en stund siden. Er ingen fotograf, bare sånn at det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Meget pen M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Fått tak i ny GT-leppe da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå