djlia Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Fy fader, for en sinna veps ÅÅÅ FY F##N.... DEN VAR GROOM!! den lyden er til å få orgasme av alltså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Av alle biler jeg har hørt, må jeg si at lite kan måle seg med lyden av denne Carrera GT'en. Kan se den om og om igjen, blir aldri lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=fEDwfk8E ... ed&search= Den her er jo rå da =P Litt av en familiebil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Av alle biler jeg har hørt, må jeg si at lite kan måle seg med lyden av denne Carrera GT'en. Kan se den om og om igjen, blir aldri lei. GT er tydeligvis ikke dagligkost selv i fasjonable Beverly Hills. Bråkte fælt det effektanlegget der (ikke så pen lyd da men...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 MYE rått!!!! lengter etter noe med sånn lyd som går så inni granskævven!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå