Gå til innhold

Kjapt spørmål om motorvask

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ta motorvask på bilen min og lurte på hva jeg bør passe på? Har hørt historier her om biler som har begynt å fuske etterpå pga. vann i plugghullene osv. bør jeg ta noen forhåndsregler for å unngå slikt? Eller er det bare å spyle på? tenkte å tre en plastpose over konfilteret mitt for å holde det tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kun avfetting og hageslange med "dusjhode," da har du litt bedre kontroll på vannet. og gikk over med klut og såpevann i kriker og kroker, Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, så jeg vil vel anbefale å bruke vann kun til å skylle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sitter fordeleren på bilen min da? bak mot torpedoveggen? Ser den ikke. har dekket over luftfilteret nå. Ser egentlig ikke så mye mer alvorlig elektrisk som må dekkes over. Går det fint om jeg nå bare fyrer på avfetting og skyller det av etter noen minutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sitter fordeleren på bilen min da? bak mot torpedoveggen? Ser den ikke. har dekket over luftfilteret nå. Ser egentlig ikke så mye mer alvorlig elektrisk som må dekkes over. Går det fint om jeg nå bare fyrer på avfetting og skyller det av etter noen minutter?

Tviler på at du greier å vaske M50 uten å få vann nedi plugghullene. Ville sjekket at disse var tørre etter vask ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...