owyj Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Holder på å sette inn spiller i en e34 535, og kom over noe jeg ikke aner hva er til, så håper noen her vet Først denne: som kommer fra denne: Det har nok stått en pioneerspiller her fra før. Jeg skal innstallere en Alpine spiller. Så hva er denne til, som det står pioneer på? Er en motstand inni.. Dette er på ledningen som går til tenninga. Takker for alle bidragsytige svar Mvh owyj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 det er sikringer... kople det ut,og legg opp dine egne kabler, er anbefalt om du skal ha litt stort annlegg... har selv 4mm2 kabel til min spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Okay, takk for svar. Men hva er den ledningen som har den svarte boksen til ? Har allerede funnet ledningen fra batteriet, tenninga og jord. Kan det kanskje være dimmeren ? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 den oransje er nok til dimmeren ja, dimmer spilleren sammen med dem andre interiør lysene dine, ikke nødvendig å ha den spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Den oransje er konstant spenning til Pioneeren. De brukt oransj farge før alle gikk over til gul. Den sorte boksen er et støyfilter. Røsk vekk alt som ikke ser originalt ut. Altså alt som henger etter den hvite pluggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå