Porri Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Nydelig bil du får deg;) å tro meg du kommer til å bli fornøyd, er helt fantastisk å kjøre. Er bare Blackline baklyktene du mangler på den ja, helt enig. God tur;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Kjedelig bil..... NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har nå kommet hjem, og bilen overgår alle forventninger Brukte 0,6l pr.mil fra Oslo og hjem, med litt aktiv kjøring på saltfjellet Skal få lagt ut bilder litt senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Gratulerer så mye med kAnOn-bil! Regner med at du hadde en fin tur hjem Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Har funnet ut at det er eisenmann eksos, vil dette gi noen forskjell på effekten fra originalt? Det svarte partiet på bakfangeren er også lakkert, i svart. Det skal vel vanligvis være i matt plast? Har ikke funnet noen skader eller lignende på bilen, alt ser meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Har funnet nye sommerfelger til bilen nå: Har hørt litt med porri angående dimensjoner som går, og han mener 9,5" 255/30-19 ET45 bake vil gå bra. Noen som har en formening om dette? Er ikke interessert i å ha en bil hvor jeg må planlegge hvor jeg skal kjøre, pga fartsdumper osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Er ikke interessert i å ha en bil hvor jeg må planlegge hvor jeg skal kjøre, pga fartsdumper osv. Kjerring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porri Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 jeg måtte ikke planlegge å kjøre over dumpler med min, de satt heller helt perfekt i hjulbuen med dette inpresset å dekkdimmensjon. jeg hadde 9.5x19 et 45, 255/30/19. å 8x19 et 40, 225735/19. Pene felger du skal få deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Helt grei bil Men den er vel ganske så sprek oxo tror jeg:P Mener jeg hørte at 0 til 100km.t gikk på 7,9 sek Vis det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Noen som har CSL-replicas eller har en anelse om hvor jeg kan kjøpe CSL felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
www.rodmix Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 dæggern! den var jaggu stilig mye kulere og kjøpe en slik bil fremfor en kjedelig golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Gratulerer pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Grattis med ny bil Fin farge og bra utstyr. CSL-felger blir nok meget bra på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Takker, selv om det begynner å bli en stund siden jeg kjøpte den nå da. Er det mange som har 1-serie egentlig? Her i Narvik er det bare denne. Så noen i Trondheim, og så er det jo mange i Oslo, men de fleste er 116i firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 CSL replica kan du kjøpe herfra: www.bmwmstyle.co.uk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå