Dirty Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 bilen så jo ut som et romskip jo stargate atlantis sessong 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg liker heller ikke hvordan den har blitt utvendig, ser ut som den er ment for fly mer enn å holde seg ned til bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Wooof... Nice. Der var det strøkent gitt \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Rått indre, stygt ytre!! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Slik ser de best ut. Nice and clean. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Slik ser de best ut. Nice and clean. Bortsett fra: - Stygg & stor streamer i frontruten - Latterlig senket bil, med ekstrem cambervinkel på bakdekkene som resultat - Såpass feil ET på bakdekkene at den i Norge hadde vært super-ulovlig - Litt for store øyebryn over lyktene.. Bilen er faktisk så lav på bildet, at det ser ut som det har kommet en stor monty python-hånd ned fra oven og presset bilen flat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Bilen er faktisk så lav på bildet, at det ser ut som det har kommet en stor monty python-hånd ned fra oven og presset bilen flat Enig med deg på alle punkter her ChrZZ, pluss de sorte nyrene, mangel på panser-emblem og dørhåndtak!? Veldig kritisk her i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 syns bilen så litt fet ut uten dørhåntak. men hvordan kommer man seg inn i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 syns bilen så litt fet ut uten dørhåntak. men hvordan kommer man seg inn i bilen ? Regner med han har en fjernkontroll som åpner døra.. Fiffig løsning, helt til den dagen du glemmer fjernkontrollen inni bilen, mens den f.eks. går på tomgang på en bensinstasjon..... Been there, done that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Slik ser de best ut. Nice and clean. Syntes faktisk ikke den var veldig elegant.. Altfor mye senka, stygg streamer, stygge felger og stygt uten emblemer.. Likte heller ikke nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Fiffig løsning, helt til den dagen du glemmer fjernkontrollen inni bilen, mens den f.eks. går på tomgang på en bensinstasjon..... Been there, done that... Hehe, der måtte jeg le litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Fiffig løsning, helt til den dagen du glemmer fjernkontrollen inni bilen, mens den f.eks. går på tomgang på en bensinstasjon..... Been there, done that... Hehe, der måtte jeg le litt. Hehe, ble en smule stresset også.. Stod på en bensinstasjon i Tyskland, og hadde VELDIG dårlig batteri, så tok ikke sjansen på å stoppe bilen. Når vi så kom ut igjen etter å ha betalt oppdaget vi at nøklene (naturligvis) stod i bilen... Og temp-måleren nærmet seg faretruende fort rødfeltet, så det hastet litt.. Heldigvis hadde bensinstasjonen markise, med sånn lang jern-sveiv, og takluka var vippet opp i bak-kant (det er den jo alltid) så fikset biffen før det gikk riktig ille.. Var et øyeblikk jeg så for meg å måtte knuse et vindu... Men det værste er at jeg klarte å gjøre det samme igjen etter at vi kom hjem til Norge... Så var det på'n igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Høres flott ut bmwmsport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå