Gå til innhold

SWEET

Share

Anbefalte innlegg

51_05.jpg

Slik ser de best ut. Nice and clean.

Bortsett fra:

- Stygg & stor streamer i frontruten

- Latterlig senket bil, med ekstrem cambervinkel på bakdekkene som resultat

- Såpass feil ET på bakdekkene at den i Norge hadde vært super-ulovlig

- Litt for store øyebryn over lyktene..

;)

Bilen er faktisk så lav på bildet, at det ser ut som det har kommet en stor monty python-hånd ned fra oven og presset bilen flat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er faktisk så lav på bildet, at det ser ut som det har kommet en stor monty python-hånd ned fra oven og presset bilen flat ;)

:lol:

Enig med deg på alle punkter her ChrZZ, pluss de sorte nyrene, mangel på panser-emblem og dørhåndtak!?

Veldig kritisk her i dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns bilen så litt fet ut uten dørhåntak. men hvordan kommer man seg inn i bilen ?

Regner med han har en fjernkontroll som åpner døra..

Fiffig løsning, helt til den dagen du glemmer fjernkontrollen inni bilen, mens den f.eks. går på tomgang på en bensinstasjon.....

Been there, done that... :roll:

147-4769_IMG.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig løsning, helt til den dagen du glemmer fjernkontrollen inni bilen, mens den f.eks. går på tomgang på en bensinstasjon.....

Been there, done that... :roll:

Hehe, der måtte jeg le litt. :D

Hehe, ble en smule stresset også.. Stod på en bensinstasjon i Tyskland, og hadde VELDIG dårlig batteri, så tok ikke sjansen på å stoppe bilen.

Når vi så kom ut igjen etter å ha betalt oppdaget vi at nøklene (naturligvis) stod i bilen... Og temp-måleren nærmet seg faretruende fort rødfeltet, så det hastet litt..

Heldigvis hadde bensinstasjonen markise, med sånn lang jern-sveiv, og takluka var vippet opp i bak-kant (det er den jo alltid) så fikset biffen før det gikk riktig ille..

Var et øyeblikk jeg så for meg å måtte knuse et vindu... :roll:

Men det værste er at jeg klarte å gjøre det samme igjen etter at vi kom hjem til Norge... Så var det på'n igjen.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...