Gå til innhold

-E36 325i'en er nå solgt...


BMWentusiasten
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er 2'er feil på EU rettet opp, bilen har fått nye handbremsesko bak(begge sider).

utførte også oljeskift (6.5 liter Mobil1 0w-40) og byttet filter i går.

med mye ettertanke og et overblikk over all utlegg jeg har hatt på denne bilen, så ser det ut som at jeg beholder den.

seriøse bud fra noen som har pengene i hånden og byr over 65.000, er aktuelt. alt under er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er 2'er feil på EU rettet opp, bilen har fått nye handbremsesko bak(begge sider).

utførte også oljeskift (6.5 liter Mobil1 0w-40) og byttet filter i går.

med mye ettertanke og et overblikk over all utlegg jeg har hatt på denne bilen, så ser det ut som at jeg beholder den.

seriøse bud fra noen som har pengene i hånden og byr over 65.000, er aktuelt. alt under er uaktuelt.

That`s the spirit. Har lite lyst å selge selv. Det er noe med den følelsen når en eller annen AUDI eller japse kommer opp bakfra og selv kjøre 325 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That`s the spirit. Har lite lyst å selge selv. Det er noe med den følelsen når en eller annen AUDI eller japse kommer opp bakfra og selv kjøre 325 :D

Helt enig!

når man ser hvor mye bil man har for pengene, så er det nesten skremmende. synd at E36 har falt så mye i verdi, men selve bilen blir ikke dårligere pga det.

grunnen for at jeg vil selge, er kun pga at jeg må flytte. når jeg ser hva folk er villig til å gi for bilen, så vil ikke tapet bli noe stort uansett, så da er det like greit å ha den. bare å jobbe litt ekstra, så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...