330xi Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Jeg vil oppfordre dere å kjøre rolig til og fra treffet. Politiet vet om at vi kommer og har varslet hyppige kontroller! Kjedelig å miste lappen på vei til treffet og ikke få kjørt. Vent heller til dere kommer på banen, det blir nok av muligheter til å kjøre fort Meget go oppfordring kjenner selv et par stykker som har måtte belage seg på lange sykkel turer etter kjøring til og fra acr, skummelt og trø på gassen over saltfjellet for di av oss som kommer fra nord. Grise kjøring blir det vell mer en nokk tid til når man er framme Ops. Promille kontroll ved oppkjøringen til banen er også standard lørdag og søndag morgen så ingen driter seg på den. Blir fort et par duggfriske for mye , ikke det at jeg tror noen her er dumme nokk til og sette seg bak rattet med promille vell håper jeg hvertfall da. Det var iallefall 10 personer som ikke tok den oppfordringen.!!! http://www.an.no/nyheter/article2816409.ece Ja det er jo helt vanlig det! Uansett hvor mye vi går ut og maner til rolig kjøring i forbildelse med treffet så er det noen som bare ikke greier å la være å kjøre som en gal! Dette er slikt som setter Sommertreff i dårlig lys (se avisartikkelen), det kommer til å mede med en større ulykke og at politiet setter en stopper for at vi får arangsjere Sommertreff. Men for å ta det possitive så var det et kjempefint treff! Mange hyggelige mennesker og mye pent å hvile øynene på! Håper enda flere finner veien til høsten! Så et par Bimmers biler også, bla Espen som smatt forbi meg oppe ved nordpolen Så ut som han hadde funnet idealsporet
Espen M33 Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Treffet var kjempemessig. Det med å åpne kl.10.00 på fredag var genialt for min del. Fikk kjørt mye mens det enda var lite biler på banen. Lørdagen gikk jo motoren desverre litt i vranglås,så da ble det for lite kjøring. Men jeg følte at dekkene ble veldig bløte utover dagen, da asfalten og luften var skikkelig varm, så det var vanskelig å kjøre optimale runder.. Men jeg husker at jeg passerte en sølv 330xi ja.. Hvordan fungerte den egentlig?
330xi Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Fungerte bra en stund, men tror jeg har en lakasje på ladetrykket et eller anet sted så fikk ikke så veldig mye effekt....skal skru alt fra hverandre og gå over alle koblinger, håper det er så enkelt som at det bare er en silikonslange eller noe som har sprukket eller hoppet av. Fikk også problemer med at motoren bare bynte å kutte på 6000 omdreininger når jeg hadde kjørt noen runder. Regner med det må komme at at noe blir for varmt, selv om vanntempen var helt normal. Prøvde å ringe ESS på fredag for å spørre hva det kunne være, men dem svarte jo seff ikke telefonen, så det ble ikke så mye kjøring på meg heller :/
Espen M33 Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Fungerte bra en stund, men tror jeg har en lakasje på ladetrykket et eller anet sted så fikk ikke så veldig mye effekt....skal skru alt fra hverandre og gå over alle koblinger, håper det er så enkelt som at det bare er en silikonslange eller noe som har sprukket eller hoppet av.Fikk også problemer med at motoren bare bynte å kutte på 6000 omdreininger når jeg hadde kjørt noen runder. Regner med det må komme at at noe blir for varmt, selv om vanntempen var helt normal. Prøvde å ringe ESS på fredag for å spørre hva det kunne være, men dem svarte jo seff ikke telefonen, så det ble ikke så mye kjøring på meg heller :/ Shit happens you know Men bilen min er vistnok i orden nå. Skal bare få den hjem fra Mo
330xi Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Shit happens you know Men bilen min er vistnok i orden nå. Skal bare få den hjem fra Mo Hva var det som skjedde med bilen din da?
Espen M33 Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Shit happens you know Men bilen min er vistnok i orden nå. Skal bare få den hjem fra Mo Hva var det som skjedde med bilen din da? Den ville bare gå på tomgang. Mest sannsynlig lmm som har tatt kveld, men mekanikern som har sett på den mente at det var bare belgen fra lmm til innsugsboksen som hadde glidd av. Jeg greier ikke å bli helt fortrolig med det, så har bestilt transport hjem nå. Og da skal lmm uansett bort
Espen M33 Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Espen: Blir det carboninnsug og full pakke? Nah, ikke foreløbig. Jeg er av den forsiktige typen, så jeg starter roligere enn som så.. Men det er vel sånn at når man først begynner med noe så kan man fort få blod på tann... Og jeg skal ikke nekte for at tanken med karboninnsug, alpha/n, hvassere kammer etc har streifet meg.. Men får se nå. Mulig det blir en tysklandstur neste år og da kan jo mye skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå