Gå til innhold

div deler bmw bl.a m-tech fangere. nå med bilder

fatboy
 Share

Anbefalte innlegg

har noen deler til m50 motor, sevopumpe, kjøleslangene til servoen og servoveskebeholderen, har motorfester til m50b20 til e34, og har den boksen hvor hjernen og det ligger i på e34.

har også en pen gearstang mansjett til e34

har også mellomaksling til e34 m50b20 motor og til m20b20 motor i e34

så e30. har en servopumpe, vannpumpe, originale 3stk bbs krysseikefelger, innsug m20b25 og to stk innsug m20b20 med gasspjeld, har div brytere og relèer. har en blokk med innmat til m20b20 også og innmat fra toppen, var sprekk i selve toppen så den er ikke noe og ta vare på.

har en ac schnitzer logo til grillen også. samt en m-tech 1 styling men mangler et sideskjørt. har også høyre trekk til bagasjerommet for e30 uten batteri bake, har også deklene som skal være bak lyktene forran og spylertanke som skal stå oppe der hvor noen e30 har batteriet. har div andre ting også. har også et originalratt til e30 ikke m-tech.

bare spør hvis det er noe dere lurer på om jeg har, har stor rydding så har mye greier.

kom med bud på delene så blir vi enige om pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suc30184rd0.jpg

fangeren er ingen sprekker i, er dårlig i lakk så trenger grunnarbeid.

selger begge fangerne samlet for h.b.o 2500kr da med grøftelys og blinkers forran. er sprekker i glassene til grøftelysene men det er det vell stort sett på alle som ikke har kjøpt nye:P

suc30189rm1.jpg

her er en liten minimal sprekk i bakfangeren men det er alt. lakken er sprukket og er litt grunnarbeid på bakfangeren, så må nok slipes der hvor lakken er sprukket og flasset av og legge på noe spakkel.

suc30188op8.jpg

her er en plass hvor lakken er sprukket.

suc30190ys7.jpg

og her er også lakken sprukket. så er det litt helt nede på fangeren og dem som har hatt fangeren før har prøvd og spaklet igjenn profilen som går rundt fangeren.

her er servopumpa med alt utenom tannstang for den har jeg ikke, dette er til m50b20 passer sikkert flere også har stått i en e34

suc30193iv1.jpg

her er innsug til en m20b25 motor og luftfilterboksen til m50b20 til e34

suc30191iu5.jpg

her er noen omp puter jeg hadde liggende 100kr for dem.

suc30192zn5.jpg

her er m20b20 blokk med innmat

suc30194za1.jpg

her er diverse andre deler jeg har til m20 motorer og e30 har mer liggende. fikk ikke tatt bilder av alt idag.

suc30195nq6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med bud. er vanskelig og få tak i slike. kan ta bilder av dem og legge ut ikvell. men dem trenger lakk, begynner og bli slitne i lakken så dem er ikke strøkne men mener ikke dem var kantkjørt men det finner jeg ut av når jeg drar i garasjen og tar bilder senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...